Erre pedig kiváló megoldást jelentenek a Printing pultkínálói és tálcái, amik egy hangszerüzletben is helyet kaphatnak: ezeken a kiemelt kották vagy éppen a hangszerek apró kellékei is elhelyezhetőek a promóciós időszakokban.
Így anélkül tudjuk szemmagasságban tárolni a termékeket, hogy külön polcokat kellene beszereznünk. Ezek az egyszerű megoldások egyszerre jelentenek költségcsökkentő és hatékony reklámfelületeket.
Figyelemfelkeltés egyszerűen és hatásosan
A Printing kínálatában a pultkínálók tökéletes teret engednek a figyelemfelkeltés művészetének, ami nagyon jó hír nekünk. Sokkal eredményesebben helyezhetjük a vásárlók látóterébe azokat a termékeket, amik az aktuális promóciók darabjai, vagy kelendőnek számítanak.
A reklám mellett arra is lehetőséget ad, hogy megfelelően pozicionálhassuk az adott terméket vagy márkát. Egyrészt azzal, hogy központi helyre tesszük, másrészt azzal, hogy az arculatnak megfelelő dizájn szerepel a kínáló külsején is.
Egy jól megtervezett grafika képes arra, hogy a megfelelő üzenetet közvetítse a vásárlók felé, emellett számos egyéb információval is szolgálhat. Így két legyet üthetünk egy csapásra, mert a terméket kiemelhetjük, valamint a márkánkat erősíthetjük általuk akár szezonálisan is.
Típusok és előnyök
A legelterjedtebb változat a klasszikusnak számító kartonállvány, ami könnyen összeállítható és szuper lehetőséget nyújt a felülete. A kisebb változatok tökéletes helyet adhatnak az apróbb termékeknek, amik a kampányidőszakban prioritást élveznek.
Nagyon hatásos verzió, amikor a pultkínáló karton az adott márka színeiben pompázik, és kifejezetten egy időszakra érvényes üzenetet hordoz. Az akciók és az új termékek bevezetésében hatalmas ereje van ezeknek a kicsi tárolóknak.
A pultkínáló tálcák szintén betölthetik ezt a szerepet, mert kiválóan alkalmasak arra is, hogy lehetőséget adjanak a látványos kóstoltatásra. Emellett persze számos termék kaphat helyet a tálcákon, amik rendezett kinézetet és jó figyelemfelkeltő lehetőséget biztosítanak.
A marketingstratégia hasznos eszköze
Minden olyan megjelenés, amire grafikai elemeket helyezhetünk el, kihagyhatatlan a marketinges tervezésből.
Sokkal nagyobb hatékonysága lehet egy pultra kihelyezett kínáló kartonnak akkor, ha megfelelően kihasználjuk a reklámfelületet. Egyrészt az üzenetek közvetítése miatt fontos, másrészt sokkal koherensebb az üzlet kinézete, ha harmonizálnak egymással a berendezési tárgyak.
Az a tökéletes és az ideális megoldás, ami amellett, hogy hatékonyan felhívja magára a figyelmet, még a márkát is hűen tükrözi. Ezzel eredményesen építhetjük a bizalmat, szimpátiát kelthetünk, és a vásárlási döntés meghozatalában is segíthetünk.