Hallgatom Közös színpadon aratott sikert Shakira és Jennifer Lopez

Közös színpadon aratott sikert Shakira és Jennifer Lopez

Promóció

„Mutassuk meg a világnak, mit tud ez a két kis latinó lány” – írta Jennifer Lopez az Instagram-oldalán a Shakirával adott Super Bowl-koncertjéről.

Már rengetegen látták a rövid előadást

Promóció

J-Lo a Versace kampányban / Fotó: Mert Alas és Marcus Piggott

Az USA egyik legnagyobb sporteseményeként számon tartott Super Bowl a zenés showműsorairól és a tévés közvetítések méregdrága reklámidejéről egyaránt híres. Idén két közismert popénekesre vetült talán a legtöbb reflektorfény.

Shakira promóciós nyaklánca valójában egy náci szimbólum

Egy eladásra kínált nyaklánc Shakira weboldalán az SS által használt fekete nap szimbólumra hajaz. Ez a jelkép ma is népszerű a neonácik körében. A kis arany nyakláncon ez a felirat olvasható: “Shakira El Dorado World Tour”, rajta a nap motívummal. A fekete nap, németül Schwarze Sonne a mai napig használatos jelkép neonáci okkultista körökben.

Lopez arról posztolt az Instagramján mindezek előtt, mekkora megtiszteltetés neki Shakirával fellépni. „Mutassuk meg a világnak, mit tud ez a két kis latinó lány!”

So excited to share the stage with you tonight @Shakira! ✨💕✨ Let’s show the world what two little Latin girls can do. #LetsGetLoud #GirlPower #SuperBowlLIV #SBLIV

3.5m Likes, 43.4k Comments – Jennifer Lopez (@jlo) on Instagram: “So excited to share the stage with you tonight @Shakira! ✨💕✨ Let’s show the world what two little…”

Nagyon tömény műfajok közötti száguldást láthattak a nézők: 12 percben összesen 20 számot érintettek rövidebb vagy hosszabb ideig. Előbb Shakira, majd Jennifer Lopez volt a színpadon, melyre az elmúlt évtizedek szórakoztatóiparának összes kötelező elemét felzsúfolták, az egész egy szinte követhetetlen ingerkavalkád volt.

Promóció

Nem véletlen, hogy vannak kritikák, melyek máris a halftime show műfajának visszatérését ünneplik, miután az elmúlt két évben Justin Timberlake és a Maroon 5 kifejezetten visszafogott szettel készült.

Lopez lánya is fellépett

Egyébként Lopez 11 éves lánya is fellépett, aki Bruce Springsteen Born in the USA című számát énekelte el.

A két énekesnő előadása jelenleg a legfelkapottabb videók között szerepel a YouTube-on, több mint 100 millió megtekintésnél jár. A show minden elemében igyekezett grandiózusságával lenyűgözni a közönséget.

Íme, a videó, ami letarolta a világhálót a napkban:

Shakira & J. Lo’s FULL Pepsi Super Bowl LIV Halftime Show

Shakira & J. Lo perform at the Super Bowl LIV Pepsi Halftime Show. Para más contenido de la NFL en Español, suscríbete a https://www.youtube.com/nflenespanol…

Promóció
Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A legszürreálisabb ötletek, hogyan védheted meg magad a koronavírus ellen

A kínai emberek saját kezükbe vették a sorsukat, maguknak gyártanak védőmaszkokat!

A pillanat, amikor az álmodozó turistát elgázolja a valóság

Nem véletlen, hogy egyes helyeken már turistaadót szednek.

Színésznők, akik nem szégyellik terhes alakjukat és döngő lépteiket

Bátran pózolnak fürdőruhában, domború hassal is és döngő léptekkel, ezek a büszke anyukák.
Promóció

a szerk. ajánlása

Tudtad? Kultúránként egészen mást jelent, amit a kezünkkel csinálunk

Ami egyik helyen a kedvesség jele, az máshol durvaságnak számít.

A nosztalgiavonat átrobogott a vásznakon – Ezek voltak 2019 legjobb külföldi filmjei a ContextUs szerint

Volt egyszer egy 2019-es év, amelyben korunk legnagyobb mesterei és feltörekvő tehetségei egyaránt megmutatták, hogyan is kell filmet készíteni.

Ezek minden idők legdrágábban elkelt festményei

Cikkünkben górcső alá vesszük a valaha legdrágábban elkelt tíz festményt, és arról is esik pár szó, miért kerülnek bizonyos festmények többe, mint mások.
Promóció

ez is érdekeltéged
<3