A Spotify is beszáll az EP-választási kampányba – 70 millió európainak üzeni: szavazz!

Contextus

Contextus

A világ legnagyobb zenei streaming szolgáltatója, a Spotify is kampányol amellett, hogy minél többen elmenjenek az európaiak szavazni az EP-választásra. 

A Spotify az Európai Unió minden tagállamából kiválasztott egy-egy dalt az általuk összeállított playlistbe.

A Spotify a Geto Vocal, Europe kampányával az EP-választás 2019-es kiírásában szavazni sarkall / Fotó: iStock

Szeretnék, ha a Get Vocal, Europe névre keresztelt kampánynak köszönhetően minden európai választópolgár kivenné a részét a politikából olyan szinten is, hogy szavaz.

A Spotify mémeket varázsolt óriásplakátokká

A Spotify olyan népszerű mémek koncepcióit kölcsönözte az óriásplakátjaihoz, mint az „Én, szintén én”, ami az emberek ellentmondásos vonásait hangsúlyozza. Az egyik plakáton például az olvasható, az ember egyszerre gondolhatja azt, hogy nem keseredik el annyira a szakításon, hiszen közös döntés volt, és egyszerre hallgathatja a Szomorú Indie lejátszási listát.

Magyarországról a Halott Pénz Amikor feladnád slágerét választotta ki.

Halott Pénz – Amikor feladnád

” Kövess minket Instagramon vagy Facebookon! ” https://www.facebook.com/HalottPenzOfficial https://www.instagram.com/dedmani https://www.instagram.com/markja…

A teljes listát ezen a linken olvashatod. Te elmész szavazni?

Kezdőlap > Design > BRÉKING > Követem>Közélet > A Spotify is beszáll az EP-választási kampányba – 70 millió európainak üzeni: szavazz!
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: pinterest

A szerk. ajánlása

A hónap legnépszerűbb cikkei

Top sztorik a rovatból