A zene-streaming szolgáltató, a Spotify kreatív módját választotta, hogy világgá kürtölje, minden hangulatra találhatunk tökéletes lejátszási listát a platformon, írja a DesignTaxi.

A Spotify olyan népszerű mémek koncepcióit kölcsönözte az óriásplakátjaihoz, mint az „Én, szintén én”, ami az emberek ellentmondásos vonásait hangsúlyozza. Az egyik plakáton például az olvasható, az ember egyszerre gondolhatja azt, hogy nem keseredik el annyira a szakításon, hiszen közös döntés volt, és egyszerre hallgathatja a Szomorú Indie lejátszási listát.

Az új kampány arról próbál meggyőzni, hogy a Spotify minden hangulathoz illő zene otthona.

Például, ha azon szorongunk, hogy túl furcsán viselkedünk akörül, aki tetszik nekünk – vagy egyszerre szeretnénk korán kelni és egész éjjel bulizni.

Stairs

Music for every mood. Listen now on Spotify.

A posztereket olyan pillanatokat bemutató, 30 másodperces videók kísérik, amelyekkel bárki tud azonosulni, mint a lépcsőzés, vagy mikor ítélkező idegenek kapnak rajta éneklésen.

Itt az idei lista a Spotify-használók furcsa szokásairól

June Sauvaget, a Spotify marketingvezetője szerint a kampány tökéletesen bemutatja, hogy a Spotify a „felfedezés platformja”. A felhasználók megtudhatják, milyen interakcióba léptek az appal, és ez mennyire különbözik a globális átlagtól. A kampány a cég egyfajta köszönetnyilvánítása, amiért a felhasználók részt vettek az applikáció formálásában. “(R.


A plakátokat Amerikában, Angliában, Kanadában, Ausztráliában, Új-Zélandon, Hollandiában, Németországban és Svédországban lehet megcsodálni.

A kampány második fele arra fog fókuszálni, hogy a platform kiváló lehetőség új dalok felfedezésére fiatalok számára.

Erre a Fülöp-szigeteken, Indonéziában, Thaiföldön, Franciaországban, Olaszországban, Brazíliában, Mexikóban, Kolumbiában, Argentínában, Dél-Afrikában és Spanyolországban lehet majd számítani az országok anyanyelvén.

Mind azt kívánjuk, bárcsak menne a kettő egyszerre

A mémek koncepcióját kölcsönző kampány arról próbál meggyőzni, hogy a Spotify minden hangulathoz illő zene otthona. / Fotó: Ads of the World

Én: Koránkelő szeretnék lenni.

Szintén én: Egész estés táncolós parti.

A vasalás és a bűntények feltárása szoros kapcsolatban állnak

A mémek koncepcióját kölcsönző kampány arról próbál meggyőzni, hogy a Spotify minden hangulathoz illő zene otthona. / Fotó: Ads of the World

Te: Épp vasalok, és bűntény-megoldó hangulatban vagyok.

Spotify: A holttestemen keresztül.

A finom célzás nem mindig elég

A mémek koncepcióját kölcsönző kampány arról próbál meggyőzni, hogy a Spotify minden hangulathoz illő zene otthona. / Fotó: Ads of the World

Te: Célozgatni szeretnék, és nem finoman.

Spotify: Esküvői harangok.

Közös megegyezés = nincsenek könnyek?

A mémek koncepcióját kölcsönző kampány arról próbál meggyőzni, hogy a Spotify minden hangulathoz illő zene otthona. / Fotó: Ads of the World

Én: Semmi gond, a szakítás közös döntés volt.

Szintén én: Szomorú Indie.

Vacsora csendben ‹ Vacsora zenével

A mémek koncepcióját kölcsönző kampány arról próbál meggyőzni, hogy a Spotify minden hangulathoz illő zene otthona. / Fotó: Ads of the World

Az Érezd Jól Magad Vacsora jobb a vacsoránál.

Teljes. Relax.

A mémek koncepcióját kölcsönző kampány arról próbál meggyőzni, hogy a Spotify minden hangulathoz illő zene otthona. / Fotó: Ads of the World

Te: Végre meggyújtom azt a 40 dolláros gyertyát.

Spotify: Teljesen Stresszmentes.