Itt a karácsony, és erről a randi appok sem feledkeztek meg. Egyikük kicsit túllőtt a célon, olyan mértékben, hogy hirdetésüket betiltották a londoni aluljárókban. Nem jött be az angol fővárosnak a szexi Mikulás.

Hirdetés

Az Exterion Media reklámügynökség, amely a Transport for London hirdetéseiért is felel, nem nézte jó szemmel az idősebb korosztály körében népszerű Lumen társkereső app legújabb reklámját. A hirdetésben szerintük tárgyiasították az 58 éves modellt, Paul Orchardot, aki félmeztelenül pózol a kamera előtt, amolyan szexi Mikulásként.

“Húzz egy crackert” / Fotó: Daily Mail

A hirdetés szövege sem segít eloszlatni a kételyeket, ugyanis így szól: „Húzz egy crackert idén karácsonykor.” Az ügynökség egy új verziót kért, amiben a modell teljesen felöltözve látható. Az applikáció tulajdonosai szerint nevetségesek a rágalmak, ők csupán viccnek szánták az egészet.

A szolgáltatásunk a kortalanságról, az önbizalomról és önmagunk megtalálásáról szól. A hirdetés betiltása egy kicsit elszomorító. Nevetséges és abszurd.

– mondta a Lumen tulajdonosa.

Ilyen erotikus reklámok kerültek piacra a szocializmusban

6 Meztelen nőkkel el lehetett adni mindent a szocializmusban? Annyit még muszáj elmondanunk, hogy gyakorta vannak olyan cégek, akik 30-50 év után sem hagyja maga mögött a kevésbé píszí marketingfogásokat. A szocializmusban az összes magyar reklámfilmet tulajdonképpen néhány, jól ismert stáb forgatta. Ők részben a Mafilm és a Magyar Televízió munkatársiból kerültek ki.

Valószínűleg nem vállalta volna a felkérést Orchard sem, ha nem értene teljes mértékben egyet a társkereső vállalat eszméjével. Szerinte ugyanis jóval fiatalabb modellek láthatóak, lengébb öltözetben a londoni aluljárók reklámfelületein.

Így néz ki valójában a neten rendelhető, „szexi mikulás” jelmez

A ruhák esetében az a legnagyobb hátrány, hogy más a méret, mint ahogy gondoltad. De van más is: totál máshogy néz ki a valóságban, mint például egy szexi mikulás jelmez. De mit tehet ilyenkor az ember? Visszaküldi? Bosszantó lehet, de előfordul, hogy jót nevetsz az egészen.

Azonban nem volt mit tenni, Orchard felöltözött az új verzióban, és egy enyhébb felirattal („Santa Baby”) hirdeti az applikációt London Euston megállójában. Aki esetleg Londonban jár, ezen a héten még belefuthat a korábbi, betiltott verzióba.

Hirdetés