Követem Élet + Stílus A szülés utáni testet ünnepli a brit kampány: mindenki...

A szülés utáni testet ünnepli a brit kampány: mindenki úgy szép, ahogy van

Promóció

Gyönyörű élmény a szülés, azonban vannak velejárói, amikkel sok nő nem számol. Például a test megváltozása. A brit Mothecare bébitermékeket forgalmazó cég most új kampányt indított. Remélik, ezzel segítenek azoknak a nőknek, akik szégyellik a megváltozott testüket.

Promóció

A #BodyProudMums nevű kampány képein szülés utáni nők láthatók gyermekeikkel. A fotókat nem restaurálták. Céljuk, hogy a valóságot mutassák be. Ugyanúgy, mint a fiatal tini lányoknak, a szülő nőknek is megvannak testükkel kapcsolatos aggályaik. Korunk divattrendje pedig nemhogy segítene, hanem csak fokozza szorongásukat.

Gyönyörű, ugye? / Fotó: Practical Parenting

Az anyák többsége hiába tudja, a baba a legfontosabb, illetve saját egészségük, megváltozott testképükkel ennek ellenére sincsenek megelégedve. A megjelenő terhességi csíkok, plusz kilók nem mindenkiről tűnnek el. A Mothercare arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy attól, mert valaki más, még ugyanolyan gyönyörű. A metróállomásokra kihelyezett plakátoktól némi változást remélnek. Úgy érzik, itt az ideje, hogy az emberek gondolkodásmódja megváltozzon. Ugyanis nincs egységes kép, minden ember, minden szülő nő más.

Liz Day, a Mothercare tanácsadója, egy sajtónyilatkozatban a következőket mondta:

Reméljük, hogy ezek a fotók bemutatják a születés utáni test sokszínű valóságát, és megnyugtatják az anyukákat, hogy minden test gyönyörű és egyedi

– magyarázta Day.

A River Island leszámol a sztereotípiákkal: elég volt a hagyományos családmodellből

A #ThisIsFamily kampányfotóival a River Island a családok sokszínűségét szeretné ünnepelni. A Stdudio Blvd ügynökséggel létrehozott kampányfotók azt üzenik, a különbözőséget nem eltitkolni, hanem megmutatni kell. Hiszen attól még, hogy nem beszélünk róla, létezik. A márkák többnyire a nukleáris családok ábrázolását részesítik előnyben. Holott az elmúlt években egyértelművé vált: ez már a múlt.

Nem ez az első, a test másságát ünneplő kampány, ettől függetlenül sokan még mindig meglepődnek. Day és a többi, hasonló projectet indító cég célja ugyanaz: az emberek végre ne kezeljék másként azokat, akik nem illenek bele egy aktuális, „elfogadhatónak” vélt trendbe.

ForrásDesigntaxi
Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A legszürreálisabb ötletek, hogyan védheted meg magad a koronavírus ellen

A kínai emberek saját kezükbe vették a sorsukat, maguknak gyártanak védőmaszkokat!

A pillanat, amikor az álmodozó turistát elgázolja a valóság

Nem véletlen, hogy egyes helyeken már turistaadót szednek.

Színésznők, akik nem szégyellik terhes alakjukat és döngő lépteiket

Bátran pózolnak fürdőruhában, domború hassal is és döngő léptekkel, ezek a büszke anyukák.
Promóció

a szerk. ajánlása

Tudtad? Kultúránként egészen mást jelent, amit a kezünkkel csinálunk

Ami egyik helyen a kedvesség jele, az máshol durvaságnak számít.

A nosztalgiavonat átrobogott a vásznakon – Ezek voltak 2019 legjobb külföldi filmjei a ContextUs szerint

Volt egyszer egy 2019-es év, amelyben korunk legnagyobb mesterei és feltörekvő tehetségei egyaránt megmutatták, hogyan is kell filmet készíteni.

Ezek minden idők legdrágábban elkelt festményei

Cikkünkben górcső alá vesszük a valaha legdrágábban elkelt tíz festményt, és arról is esik pár szó, miért kerülnek bizonyos festmények többe, mint mások.
Promóció

ez is érdekeltéged
<3