Szombaton Cristiano Ronaldo kétszer is betalált a hálóba a Bajnokok Ligája döntőjében, a Juventus elleni meccsen. A Nike megpróbálta megünnepelni, csak kicsit felsültek a szerkesztők.

Egyébként nem szabad elfelejtenünk, hogy a Real Madrid történelmet írt a szombati győzelemmel, ugyanis senki nem védte meg a címét a BL történetében. A Nike, mint Cristiano Ronaldo egyik szponzora, részéről pedig szép gesztus, hogy a focista örömét akarta fokozni.

Az egyik legnagyobb sport vállalata egy hirdetést gyártott, aminek az a mottója, hogy:

This boy knew.

Ami annyit jelent durva fordításban, hogy: “Ez a fiú tudta.” A sztárjátékos is megosztotta Twitter-oldalán.

Cristiano Ronaldo on X (formerly Twitter): “#JustDoIt pic.twitter.com/GmQrtf6aKf / X”

JustDoIt pic.twitter.com/GmQrtf6aKf

De az ausztrál youtuber, Jay Buck észrevett valamire furcsát a hirdetésben…

baromira viccesnek találom, hogy tulajdonképpen ezen a fotón egy Adidas-pulcsit viselsz xD

– írta a vlogger Twitter-oldalán, Ronaldonak és a Nike-nak címezve.

https://twitter.com/TheMasterBucks/status/871401944064983040

Az internet népe természetesen nem hagyhatta szó nélkül, és szétalázták a fotót, így vele együtt a Nike-t is.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

goballoon.hu - 2024 július - LinkMarketing - 6

Felkészülés a hőlégballonos repülésre

Ma már nem úgy készülünk egy hőlégballonos sétarepülésre, mint a 2019-ben megjelent “A hőlégballon” című film szereplői, akik az NDK-ból próbáltak megszökni egy ilyen légijárművel.

Qatar-WC

Hogyan fogadjunk a 2022-es labdarúgó-világbajnokságra

Már majdnem itt az ideje a világ legrangosabb tornájának – a 2022-es labdarúgó-világbajnokságnak. Az idei év sok újítással jár. Az egyik az, hogy ez az első alkalom, hogy egy közel-keleti ország ad otthont a világbajnokságnak.