Az Elon Musk által vezetett elektromos autókat gyártó Tesla limitált kiadású, piros szaténból varrt rövidnadrágok árusításába kezdett. A kérdés csak az, hogy mégis miért.
Pálfordulás vagy ünnepi húzás?
“Ünnepeld a nyarat a Tesla rövidnadrágjaival”, olvasható a hangzatos szlogen a piros szaténból megálmodott termékeken.
“Fuss, mint a szél, szórakozz, mint Liberace a piros szatén és arany dízítésű csodával”, folytatódik tovább a promóciós szöveg, ami kilóra megveheti a divatguruk egész hadát. A Tesla új húzása azonban nehezen összeegyeztethető az elektromos autók imázsával. A kérdés tehát csak az, miért fordult a divat ingatagos terepére a Tesla, a jövő autóinak pályája helyett?
Nem ez az első
A piros rövidnadrág hátsó részén a “S3XY” felirat olvasható, ami négy különböző járművük nevére reflektál. A Business Insider javaslata szerint a rövidnadrágok értékesítése tökéletes alkalom arra, hogy Elon Musk megünnepelje a tényt, miszerint vállalata messzemenően túlszárnyalta a Wall Street elvárásait, miután a múlt héten nyilvánosságra hozta a második negyedévi eredményeit. A szaténból készült, falatnyi nadrágokkal pedig alaposan odapirított a Értékpapír- és Tőzsdebizottságnak, a régóta fennálló szabályozói ellenzéknek. A termék $69.420 összegért vásárolható meg.
Egy éven belül tesztelhetik embereken Elon Musk agyi implantátum-ötletét
Elon Musk, a Tesla és a Paypal alapítója nemrégiben létrehozta a Neurolink nevű céget, mely a mentális betegségek leküzdése érdekében dolgozik a fejlett technológiájú neurális interfészeken, melyek elsősorban a memória célzott manipulációját igyekszik megvalósítani. Az eljárás javíthatja az intelligenciahányadost, az emlékezőképességet és mentális zavarokat is.
De nem ez az első furcsa, arculatukon túlmutató lépése a Tesla vállalatának. Elon Musk 2018-ban limitált kiadású szörfdeszkák értékesítésébe kezdett, amelyek mindössze egy nap alatt el is keltek, írja a Futurism. Környezetbarát teherautójukat pedig egy népszerű sci-fi inspirálta.