Hirdetés
Kezdőlap Követem Design Tommy Hilfiger új kollekciójával a fogyatékosság elfogadásáért kampányol

Tommy Hilfiger új kollekciójával a fogyatékosság elfogadásáért kampányol

Tommy Hilfiger új kampánya a fogyatékosságban rejlő erőt ünnepli. A márka Adaptive kollekciójának célja, hogy elfogadóvá tegye a divat világát.

Hirdetés

2018 őszi-téli kampányához a Tommy Hilfiger egy rövid, de megindító kampányvideót is készített, James Rath rendezésében. Rath-nak vele született szem albinizmusa és nystagmusa (a szem önkéntelen ideges mozgása) van. A videóban szerepel többek között Dmitry Kim, amputált lábú hiphop táncos, Lolo Spencer influencer, aki amiotrófiás laterálszklerózisban szenved. Látható továbbá a 8 éves szörfös, Gavin McHugh és Miracle Pelayo színésznő, mindketten agyszélhűdést kaptak.

A divat demokratikussá tétele az egyik olyan alapérték, amelyen a márka alapul  

– mondta Hilfiger a WWD-nek. 

Tommy Hilfiger Adaptive: Fall 2018 Independence Campaign

This is “Tommy Hilfiger Adaptive: Fall 2018 Independence Campaign” by Tommy Hilfiger on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

Hirdetés