Várkonyi Andrea cégét Arany Delfinnel jutalmazták Cannes-ban a Gallio márkának készített filmje miatt

Várkonyi Andrea nagyon büszke a csapatára és a díjra, mert a Gallio márka mellett az ő ügynökségét, a Whitedog Médiát is felemelte.

Gallio pulyareklám hozott sikert Várkonyi Andreának

Két kategóriában is elhozta a Cannes-i versenyen kiosztott, a vállalati kommunikációs alkotások elismerését, az Arany Delfin-díjat Várkonyi Andrea és Gergely Judit reklámügynöksége, a Whitedog Média, írja az Index. Az idei szemlén közel 900 pályázat versenyzett egymással.

Az ügynökség egy teljesen új brand, a Gallio pulyka termékcsalád felépítését kapta feladatul a megrendelőtől, a stratégiaalkotástól a márka arculattervezésén keresztül a teljes csomagoláspalettáig, amit a zsűri a reklámszakma egyik legfontosabb kategóriájában, az integrált kampányok közt, Arany Delfinnel díjazott.

A lap szerint a Gallio-filmek megalkotásakor a készítők az úgynevezett Rube Goldberg gépeket helyezték konyhai környezetbe: a 15 fős csapat egy hónapon át azon dolgozott, hogy a dominóelven működő szendvicskészítő gépek tökéletesen funkcionáljanak, a folyamat elejétől a végéig, úgy, hogy a megszokott reklámmegoldásoktól eltérően elszakadjanak a klisészerű családi idill ábrázolásától.

Az Index szerint a kész alkotás azzal emelkedik ki a reklámzajból, hogy mellőzi a zenét, csupán a mozgásba hozott eszközök és hozzávalók által keltett zajt lehet hallani a filmekben, amivel a nemzetközi zsűri a kategóriájában a legmagasabb, ún. „Best Sound Design”, azaz fekete delfin díjával jutalmazták.

A férje, Mészáros Lőrinc cége is az ügyfelük volt

A lapnak nyilatkozott Várkonyi Andrea is. Mint mondta, „nagyon büszke vagyok a csapatomra, mert egy olyan integrált márkabevezető kampányt hoztak létre a csomagolástervezéstől a TV-reklámig egy magyar cég számára, ami nemzetközi nagy brandek mellé emelte nem csak a Gallio márkát, hanem a mi ügynökségünket is”.

Egy másik ügyfelük, a Mészáros és Mészáros Kft. számára végzett CSR-programjuk, a High-Tech Suli pedig shortlistes lett a jótékonysági imidzs film kategóriában. (A Mészáros és Mészáros Kft. Mészáros Lőrinc és családja érdekeltsége, Mészáros pedig Várkonyi Andrea férje.)

A 444 emlékeztetett, a szintén ezer szállal a kormányhoz köthető alkotást, a Magyar Turisztikai Ügynökség Budapest 365 című kampányfilmjét díjazták ezen a versenyen. Ugyanezen a néven egyébként fotópályázatot is hirdetett az MTÜ.

Kapcsolódó cikk
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: email

Ez is érdekelhet

Top sztorik a rovatból

Nincs több cikk