A Versace 2018 ősz-téli kampányában valami szokatlan dolgot tett. A kollekciót a futball inspirálta, és “punk esztétika” jellemzi. A divatház exkluzív sajtóközleményben mutatott meg egy képet a Versace Klán kampány részeként, amely történetesen a valaha készített egyik leghosszabb reklámfotó. Az üzenet a befogadás, a sokszínűség elfogadása.

A fénykép egymás mellett 54 modellt ábrázol, az elfogadást szimbolizálva. Ez alapvető érték Donatella Versace számára és alappillére a márkával kapcsolatos víziójának

– áll a sajtóközleményben.

[A fotó] egy olyan nagy családot hivatott megjeleníteni, amely megtestesíti mindazt, amiért a Versace síkra száll: a sokszínűség kifejeződését az innovációval együtt. [S mindezt] annak félelem nélkül ábrázolásában, hogy mit jelent bevállalósnak lenni.   

A Versace Klán / Fotó: Steven Meisel

Donatella beavat a részletekbe is az 54 modell kiválasztásával kapcsolatban.

A Versace Klán a Versace család összes tagját magában foglalja: ügyfeleinktől a modelleken át, a rajongókig, fotósokig, stylistokig, barátokig, művészekig. Mindazokat, akik hisznek abban, hogy fontosnak maradni azt jelenti, menni előre és hallatni a hangod. Mindazok benne vannak, akik úgy gondolják, a divat nem egyenlő azzal, hogy azt mondom: “nézz rám”, hanem inkább azt, hogy “nézz rám, van mondanivalóm”.  

A fotót Steven Meisel, elismert fotográfus készítette. A modellek között megtaláljuk Gigi Hadidot, Bella Hadidot, Gisele Fox-ot, Kaia Gerbert, Kris Grikaite-t, Shanelle Nyasiase-t és Adut Akech-t. 

The Versace clans come together to form the Versace logo, using their bodies as a form of physical self-expression juxtaposed to the clothes that express their different personalities. Their unity through the strength of the name Versace is a resounding expression of inclusivity. #TheClansOfVersace #TeamDV @donatella_versace Discover the #VersaceFW18 campaign at the link in bio. Directed by @ferdinandoverderi

45.8k Likes, 480 Comments – Versace (@versace) on Instagram: “The Versace clans come together to form the Versace logo, using their bodies as a form of physical…”