Így néznének ki a világmárkák logói, ha őszinték lennének

A márkák nevei gyakran nem tükrözik a kínált terméket vagy szolgáltatást. Viktor Hertz ezért újraálmodta a nagyobb cégek logóit, hogy az bemutassa, mit kapunk valóban a pénzünkért.

Viktor Hertz egy svéd grafikus és filmkészítő. Az Honest Logos – magyarul Őszinte Logók –, címet viselő projektjében Hertz úgy alakította át ismert márkák logóit, hogy azok bemutassák a termékeik hatását.

A Bauhaus újjáéledt: neves márkák logóit alakították át

Idén 100 éves lett a Bauhaus, melynek örömére több világmárka logóját alkották újra a német minimalista stílus tiszteletére. A 99designs által szervezett versenyen olyan márkák feliratait látni, mint a Netflix vagy az Apple. Az eredmény önmagáért beszél. adidas bauhaus, apple bauhaus


Hertz 2011 óta dolgozik a projekten, írja a DesignTaxi. Már a második része is megjelent olyan új nevekkel, mint a Netflix, Marvel vagy a Trónok harca sorozat.

Kezdőlap > Design > BRÉKING > Címlap > Követem>Design > Így néznének ki a világmárkák logói, ha őszinték lennének
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: email

A szerk. ajánlása

A hónap legnépszerűbb cikkei

Top sztorik a rovatból