Követem Design Will Smith meglepte rajongóit a ’90-es évek stílusú Bel-Air...

Will Smith meglepte rajongóit a ’90-es évek stílusú Bel-Air kollekcióval

Promóció

Will Smith az egyik első sikerét, a Kaliforniába jöttem című sitcomot használta inspirációként az új divatkollekciójához, írja a DesignTaxi.

Promóció

Akik a ’90-es években nőttek fel, bizonyára találkoztak a Kaliforniába jöttem (The Fresh Prince of Bel-Air) című vígjátéksorozattal, és felfigyelhettek az abban megjelent nem mindennapi divathasználatra. Most elérkezett el a lehetőség, hogy a rajongók a főhős „dress kódja” szerint ruházkodjanak.

Will Smith új kollekciójával / Fotó: Harry Langdon

Will Smith legújabb limitált kiadású kollekciója Bel-Air Athletics néven ismert. A ruházatok között egyaránt megtalálható Smith elit iskolás uniformisa, és a legendás kifordítható dzsekije, amilyet a sztár a műsorban viselt. A kollekció további kiemelkedő darabjai között fellelhetőek a Bel-Air Akadémia melegítői, uniszex pulcsik, pólók, zoknik és az iskola címerével ellátott, mintás baseball sapka.

Whoopi Goldberg betör a divatiparba a diszkriminációmentes kollekcióval

A Dubgee nevű márka size-inclusive méretkategóriában érhető el május 15-től. A size-inclusive kategóriában, nincs alak szerinti diszkrimináció, lehetsz magas, alacsony, sportos vagy túlsúlyos, tehát nincs ruhaméret alapú diszkrimináció. Alig egy hete jelentette be Rihanna és az LVMH új márkájának megjelenését, most Whoppi Goldberg is közzétette, hogy saját divatmárkát indít, olvasható a cikkében.

Will Smith az Instagram mellett az Ellen Degeneres Show-ban is népszerűsítette az úttörő hatású divatkollekcióját. A 26 fajta termékből álló ruhanemű-összeállítás október elsejétől kerül piacra és a hónap közepéig lesz csupán elérhető.

I put my thang down, flipped it and reversed it. Then I put it on sale. NEW @FRESHPRINCE MERCH! willsmith.com

473.2k Likes, 6,725 Comments – Will Smith (@willsmith) on Instagram: “I put my thang down, flipped it and reversed it. Then I put it on sale. NEW @FRESHPRINCE MERCH!…”

Tehát, aki be szeretne szerezni Smith menő cuccai közül egy 10 dolláros autóillatosítót vagy egy 100 dolláros dzsekit, annak sietnie kell a vásárlással.

ForrásDesignTaxi
Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A legszürreálisabb ötletek, hogyan védheted meg magad a koronavírus ellen

A kínai emberek saját kezükbe vették a sorsukat, maguknak gyártanak védőmaszkokat!

A pillanat, amikor az álmodozó turistát elgázolja a valóság

Nem véletlen, hogy egyes helyeken már turistaadót szednek.

Színésznők, akik nem szégyellik terhes alakjukat és döngő lépteiket

Bátran pózolnak fürdőruhában, domború hassal is és döngő léptekkel, ezek a büszke anyukák.
Promóció

a szerk. ajánlása

Tudtad? Kultúránként egészen mást jelent, amit a kezünkkel csinálunk

Ami egyik helyen a kedvesség jele, az máshol durvaságnak számít.

A nosztalgiavonat átrobogott a vásznakon – Ezek voltak 2019 legjobb külföldi filmjei a ContextUs szerint

Volt egyszer egy 2019-es év, amelyben korunk legnagyobb mesterei és feltörekvő tehetségei egyaránt megmutatták, hogyan is kell filmet készíteni.

Ezek minden idők legdrágábban elkelt festményei

Cikkünkben górcső alá vesszük a valaha legdrágábban elkelt tíz festményt, és arról is esik pár szó, miért kerülnek bizonyos festmények többe, mint mások.
Promóció

ez is érdekeltéged
<3