A Zoom videós alkalmazás fellép azon felhasználók ellen, akik virtuális szexpartikat rendeznek a platformon.
A népszerű videó alkalmazás játékos partik színterévé vált
A hónapok óta tartó bezártság arra kényszeríti az embereket, hogy a közösségi életüket a videóüzenetek platformján éljék. Ez kétségkívül nagyszerű lehetőség, hogy kapcsolatban maradj a barátaiddal, még akkor is, ha egy zsúfolt albérletben laksz, vagy ha a második tinédzserkorodat éled a szüleid házában.
Az elszigeteltség néha durva összejöveteleket is eredményezhet: például virtuális szexpartikat, írja a Dazed. Persze nem úgy, ahogyan az a hat nő, aki beszámolt arról, hogyan és miért engednek vágyaiknak a járványveszély ellenére.
Videórandi, az új trend – ezentúl virtuálisan ismerkedünk?
Videórandi, az új trend – ezentúl virtuálisan ismerkedünk? Könnyebb lesz kiszűrni, aki biztosan nem hozzánk való A videós kapcsolatnak köszönhetően nem kell lemondani a karantén-időszak alatt sem a találkákról, csak most a személyes találkozók helyett minden átkerül az online térbe. Talán érdemes lesz az elkövetkezendőkben is megfontolni, hogy megtartsuk ezt a szokást.
A Zoom telefonos alkalmazás a Covid-19-járvány miatt egy népszerű virtuális találkozóhely lett a tinédzserek számára. A szociális távolságtartás miatt itt alakulnak ki az úgynevezett “játékpartik”.
A platform fellép a szabályszegők ellen
A Zoom ennek nem örül, hiszen mesterséges intelligenciát alkalmaz, hogy kiszűrje a felhasználói feltételekkel ellentétes tartalmakat: a meztelenséget, az erőszakot, a pornográfiát és a bűnügyi tevékenységeket.
Hogyan éli meg a gyerekek pszichéje a koronavírus-járványt?
Egy 8 éves genovai kislány március végén levelet írt az olasz miniszterelnöknek, Giuseppe Conté nek. Azt kérte a politikustól, aki február óta sorra jelentette be az egyre szigorodó kormányzati intézkedéseket, hogy engedje meg a gyerekeknek, hogy napi egy órára kimehessenek levegőzni. „Nagyon nehéz időszak ez most mindenkinek, de a gyerekek bírják a legnehezebben.
Az applikáció szóvivője ugyan nem árulta el, milyen gépi tanulási módszerekkel szűrik ki a pornográf tartalmakat, de számos intézkedést foganatosítanak azok ellen, akiket rajtakapnak.
A konkurens platform, a Houseparty viszont 1 millió dollárt költött az állítólagos lejáratókampányra, amely szerint a felhasználók hozzáféréseit meghekkelték és személyes adataikat ellopták.