Turistaként elég bemenni a legközelebbi élelmiszerboltba, hogy benyomást szerezzünk az adott ország kultúrájából.
Globális élelmiszerláncok, helyi jellegzetességek
Egy élelmiszerbolt rengeteget elárul az adott népről: ha betérünk és körülnézünk, láthatjuk, hogy mit szeretnek enni az emberek, mit vásárolnak a leggyakrabban, és hogyan viselkednek. Az eladók hozzáállásából és a polcok árukészletéből tehát többet tanulhatunk bármely turistalátványosságnál.
A Bright Side ellátogatott jópár külföldi élelmiszerüzletbe, és összegyűjtötte azokat az ötletes sajátosságokat, amelyekkel másutt nem találkozni.
A britek úgy rárepültek az akciós quiche-re, hogy különleges intézkedést kellett bevezetni
Kiegészítő a bevásárlókocsin, ahova olyan apróságok kerülhetnek, mint a toll vagy az elem
A finn szupermarketekben a Finnair légitársaság gépein felszolgált ételeket is árulják
Az egyik német üzletben automatákból lehet kenyeret venni
Izraelben a blokk hátuljára logikai feladványokat nyomtatnak
Az egyik svéd üzletlánc elkezdett saját zöldségeket termeszteni
Az egyik finn szupermarket ivólevet készít a megmaradt gyümölcsökből
Ausztráliában kölcsön lehet venni vászonszatyrot, ha nem tudjuk miben hazavenni, amit vásároltunk
Észtországban az élelmiszerboltok ingyen gyümölcsöt kínálnak a gyerekeknek
Ha valaki elhagyta a párját vásárlás közben, a mirelitpult környékén ismét egymásra találhatnak
Plusz egy érdekesség Japánból, amelyről korábban írtunk: kedves rajzfilmmel reklámozták az egyik szupermarketet.
Egy nő indok nélkül, egyesével törte össze az italokat 40,5 milliónyi értékben
“Még soha nem láttam olyat, mint ez itt most” – mondta az egyik szemtanú.