A diverzitás jegyében született olasz Vogue-címlapon az ’50-es évei közepén járó szupermodell, Cindy Crawford és 18. születésnapját éppen most ünneplő lánya, Kaia Gerber képviselik a különböző generációkat.
Bűvös 100
A Vogue Italia címlapjai mindig tartogatnak valamilyen különleges meglepetést. Olykor azzal, hogy egészen fehér, üres címlappal jönnek ki, máskor pedig azzal, hogy a számot a gyerekeknek ajánlják, különböző gyerekrajzokat bemutatva a címlapon.
A mostani, szeptemberi lapszám is különlegesnek ígérkezik: Bella Hadid, Kaia Gerber és Emily Ratajkowski – aki nemrég a tetoválását is megmutatta – is a 100 sztár között van, akik felkerültek a Vogue Italia címlapjára, írja a Design Taxi.
100 covers, 100 people, 100 stories, 100 cover stars for the September Issue of Vogue Italia, on newsstands today. Photographed by @Mark_Borthwick and styled by @mr_Carlos_Nazario. Discover more via link in bio. #VogueItalia100 — “At times like these human beings can do one of two things: shut up or shout. Last April, when we decided to leave our cover white, we were convinced that silence was the right message of respect and reserve” says Vogue Italia’s Editor-in-Chief @EFarneti. “Now, instead, with the onset of a new season that will in many ways be crucial, we think this is the moment to raise our voices and talk about hope and beauty. For the first time, we have shot and printed 100 covers. Each of them is dedicated to an individual protagonist. It is the portrait of a community that, having waited diligently, now finds itself making a fresh start”. The creative director @FerdinandoVerderi, who conceived the project, explains the process: “Almost a performance lasting days, with its succession of photo shoots and its artistic essentiality. The idea is very simple: more is more.” tells Verderi. “A challenge to the canons of quantity with which fashion has always measured itself. A celebration of diversity and uniqueness, a desire for rebirth that, once printed, becomes a collective experience. We shot the 100 cover stars individually in a simple studio in NY with Mark Borthwick, the historic Vogue Italia figure who returns after decades. We casted 100 people with interesting stories, talented people in the most diverse fields, icons of the past, people who have nothing to do with fashion, of all ages. We then asked each of them to tell us the story of their life in a minute. A project that aims to become a document of our times”. — Full credits: Editor-in-chief @EFarneti Creative director @FerdinandoVerderi Casting Directors @pg_dmcasting @samuel_ellis @ DM Fashion Studio Hair @Jawaraw @artpartner using @dysonhair Makeup @SusieSobol_makeup @julianwatsonagency Post Production @SipkeVisser @frisianpost On set production @Alexispf @apstudioinc Street casting @Nicola.Kast
No Description
100 címlap, 100 ember, 100 történet a szeptemberi szám témája. Ennek megfelelően száz különböző címlap készült száz híresség közreműködésével. Nem csak Gerbernek, hanem szupermodell anyukájának, Cindy Crawfordnak is jutott egy újabb címlap.
A remény arca: Marcus Rashford a brit Vogue szeptemberi címlapján pózol
Marcus Rashford nem csak tehetséges labdarúgó, de inspiráló személyiség is, aki a gyermekszegénység elleni kampányával a Vogue által kinevezett remény arcai közé került. A Manchester United labdarúgója többek között ennek köszönhetően a magazin szeptemberi címlapján lesz majd látható. Nemrégiben a csatár felszólította a kormányát, hogy nyáron különös figyelmet szenteljenek a legszegényebb családok ingyen történő élelmezésére.
Hadid izzó szemekkel néz a kamerába, miközben felül mindössze csak egy műbőr blézert visel, alul pedig egy ceruzaszoknyát. Fekete haját erősen lefésülve, egészen minimális sminkkel, a természetes szépségét érvényesülni hagyva hordja.
*20 People. @BellaHadid in @MiuMiu photographed by @CollierSchorrstudio, styled by @mr_Carlos_Nazario. Discover the full editorial in the September issue of Vogue Italia and via link in bio. Full credits: #BellaHadid @imgmodels Editor-in-Chief @EFarneti Creative Director @FerdinandoVerderi Casting Directors @pg_dmcasting @samuel_ellis @ DM Fashion Studio Hair @Jawaraw @artpartner using @dysonhair & @TamasTuzes @lateliernyc Makeup @YumiLee_mua @streetersagency Manicure @LollyKoonnails @thewallgroup Set design @JesseKaufmann @frankreps On set @Alexispf @APstudioinc Post production Two Three Too #VogueItalia100
No Description
Ratajkowskit egy vékony, fekete, ujjatlan felsőben és egyik vállára vetett szürke dzsekivel fotózták le. Gerber egész alakos fotót kapott, amelyen egy ujjatlan trikót és hozzá illő női alsót visel. Crawfordon is hasonló, grafitszürke árnyalatú blézer és pulóver látható, amelyet elől összefog magán. Chloe Sevigny, Irina Shayk, Pat Cleveland és Saskia De Brauw is mind hasonló, szürke, fekete vagy barna színű ruhadarabban pózolnak a száz címlap egyikén.
A diverzitás és befogadás üzenete
Ehhez a lapszámhoz a magazin különböző korú, etnikumú, más-más életformát folytató és eltérő szakterületen tevékenykedő személyiségeket válogatott a sokszínűség és befogadás üzenetének minél szélesebb körű terjesztése céljából.
Az internet népe virtuálisan kisajátította magának a Vogue címlapját
A Vogue szerkesztői merészen és mindig a korszellem előtt járva választják ki a magazin címlapját, amely önmagán túlmutató társadalmi üzenetet is képvisel. Alig pár napja írtunk arról, hogy a Vogue Italia a júniusi számot a gyerekeknek ajánlotta. A kicsiknek szóló tartalmakon túl, pályázat útján nyolc gyerekrajzot választottak ki a címlapra.
„Száz különböző címlapot készítettünk. Mindegyiken más-más – korra, megjelenésre, bőrszínre való tekintettel – egyén a főszereplő. Olyan közösség portréja, amelynek most újra kell kezdenie az életét a társasági távolságtartás és egyéb óvintézkedések közepette” – írta Emanuele Farneti főszerkesztő a magazin vezércikkében.