A McDonald’s Amerikában 1993 óta házhoz megy. A McDeliveryt most impresszionista képpel hirdeti. Ami azt illeti, a végeredmény nem is rossz.
A McDonald’s eddig sem az egészséges ételeiről volt híres, és valószínűleg ezután sem erre fog törekedni. Viszont mindig is értettek az ügyfelek érdekeihez. Esőben, hidegben sem kell nélkülöznünk a hamburgert és sült krumplit.
A franchise gyorsétterem összeállt a TBWA Paris nevű reklámcéggel, hogy megalkossák a lehető legvonzóbb kampányképet. A kampány üzenete, hogy a vendégeknek esőben se kellejen lemondani a McDonald’s ételeiről. A fotón elmosódott épületek látszódnak, mintha egy balakon át néznénk az esőt.
Drake megéhezett egy sajtburira, borravalónak majd’ 3 milliót adott a McDonald’s két dolgozójának
Köztudott, hogy a népszerű rapper, Drake szeret adakozni. A legutóbbi jó cselekedett egy McDonald’s-ban esett meg. Két ott dolgozó lányt ajándékozott meg 10 ezer dollár borravalóval (~2,8 millió forint). Az HNHH értesülése szerint nem tudni részleteket a lányokról. Mindenesetre a gesztust ez nem roncsolja.
A kép fotósa Roberto Badin, akit a francia impresszionizmus inspirált. Badin egyébként híres csendélet képeiről, amelyeken főleg épületeket örökít meg. Az elkészült munkákat elnézve azt kell, hogy mondjuk: le a kalappal!