És erre a külföldi sajtó is felfigyelt. A világhírű magyar divatcég, a Nanushka új terepen is kipróbálja magát. Idén kerámiatárgyakat is lehet vásárolni honlapjukon.
A Nanushka már rég elindult világhódító útjára, és divat oldalról szép sikereket zsebelt be. Az idei évben Sándor Szandra, a cég tervezője összeállt Nemes Natáliával, a Noha Stúdió szobrászával. Szandra már korábban összeismerkedett a kerámiával, hétvégi hobbijából pedig megalkotta a Nanoha névre keresztelt márkát.
A Nanushka eddig jól ismert, letisztult stílusa az új alkotásokban is visszaköszön. A szépséges tárgyak egy japán technikával, úgynevezett rakuval készültek.
Lényege, hogy a kerámiát alacsony hőmérsékleten égetik és még melegen vízbe rakják.
Ennek eredményeként, a kerámia hideg levegővel érintkezik és véletlenszerűen alakítja ki a végső formát.
Milan Fashion Week alatt több magyar divatmárka is megjelenik
A tervezők az állandó kiállítás mellett február 22-én egy közös divatshow keretében mutatkozhatnak be a nemzetközi divatszakma és sajtó képviselői előtt Milánóban – olvasható a szervezők MTI-hez eljuttatott közleményében. A Magyar Divat & Design Ügynökség és a Camera Nazionale della Moda Italiana tavaly augusztusban kötött stratégiai megállapodást, amelynek keretében a nemzetközi divatkamara három éven keresztül stratégiai partnerként támogatja a magyar divat fejlődését.
A kollekció egyelőre kávéspoharakat és vázákat tartalmaz, de remélhetőleg, hamarosan más tárgyakkal is bővülni fog. Az elkészült alkotásokban a Nanushkára jellemző pasztellszínek is jelen vannak, a formák pedig teljesen egyediek. A Nanoha-kollekció megrendelhető a márka weboldalán, valamint a Nanushka kávézóban is megvásárolhatók. Mint írja a Architectural Digest, a Nanoha kerémia Instakész állapotban születtek. A letisztultság azonnal az Instagram-követőid figyelmét bevonzza.