Rogán Cecília és Sarka Kata projektje, a Miss Hungary 2019 (Magyarország szépe) győztese Nagypál Krisztina lett. A Duna TV-n sugározott verseny viszont csúfosan leszerepelt az ATV előválasztási vitájával szemben.
Június 23-án, vasárnap este a Duna TV-n nem a főpolgármester-jelöltek vitája zajlott, hanem a Miss Hungary (Magyarország szépe). Ez nem a csatorna hibája, hiszen arra a napra időzítették a versenyt. Az már felróható a köztévének, hogy miért nem biztosított platformot az ellenzéki főpolgármester-jelölteknek, hogy országos csatorna is megismertesse a jelölteket, azok programjait. Erre az ATV vállalkozott.
Rogán Cecília és Sarka Kata – a Magyarország szépe Kft. ügyvezetője – közös projektje, a Miss Hungary 2019, Magyarországot képviselheti a Miss World-ön. Azonban a Nielsen nézettségi adatai szerint csúfosan kevesen nézték a Duna TV műsorát, írja a 24.hu.
A lap azt írja, hogy a teljes lakosság körében tudott számokat produkálni Rogán Cecília és Sarka Kata koprodukciója. Számokban ez 5,2%-os (~200 ezer néző) eredményt tudott produkálni a műsor.
Az ATV műsorai messze verték a legszebb nőt megválasztó koprodukció nézettségi statisztikáját. A Heti napló Sváby Andrássalt 340 ezren nézték, 9%-os közönségarányt mutatott. Az Előválasztási vita 320 ezer embert érdekelt, ez 7,7%-os közönségarányt jelent.
A Nielsen adataiból az is kiderül, hogy a kereskedelmileg fontos 18-49-es korosztályban a szerdai Fókusz lett a hét nyertese 19%-os közönségaránnyal. A TV2 Bezár a bazár is egészen jól teljesített.
Bejött a TV2 húzása, borsot tudott törni az RTL Klub orra alá
Bejött az a húzása a TV2 csatornának, hogy a Bezár a bazár műsor ismétléseit új részekkel toldották meg. Még korábban elfogytak a tavaszi szezonra forgatott epizódjai a TV2-nek, de így meg tudták oldani, hogy kitartson a vetélkedő. Az utolsó két hétben ugyanis az új évad részei közé időnként beiktattak ismétléseket, írja az .
Múlt hét hétfőn a tévénézők 17,3%-a kapcsolt Till Attila és Majka műsorára, ami így a legsikeresebb epizóddá vált.