Miért hivatkoznak egy már lassan három éve megszűnt párizsi boltra úgy többen, mint a megtalált Eldorádóra? Egy dokumentumfilm ered a kérdés nyomába, és interjút készítve a jól csengő nevű törzsvásárlókkal is.
Megtalált Eldorádó
2017-ben zárt be kapuit a párizsi Rue Saint-Honorén megtalálható Colette divatszaküzlet. 1997-ben nyitotta Colette Roussaux, és tette legendássá a működését felölelő 20 év során.
The Paris stop of our city series launches tomorrow, February 24th, in @kitsune – Tuileries and on @highsnobietyshop (9AM EST/6AM PST/ 3PM CET).⠀
No Description
Rihannától Pahrell Williamsig számos híresség látogatta az üzletet. A Forbes 2005-ben a világ legtrendibb boltjának nevezte.
A tavaly elhunyt Karl Lagerfeld divattervező így nyilatkozott a boltról:
[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Ez az egyetlen bolt, ahova azért járok, mert olyan cuccaik vannak, amelyek senki másnak. Legyen szó óráról, telefonról, ékszerről – tényleg minden megvehető itt. Feltaláltak egy olyan formulát, amit nem könnyű lemásolni, mert csak egyetlen egy Colette van.[/perfectpullquote]
Szóval a Colette egy igazán ikonikus üzlet volt, ami ma már divattörténelem. Egy dokumtenfumfilmes gárda igyekszik feldolgozni történetét, ehhez pedig olyan egykori vásárlókkal is leülnek beszélgetni, mint Pharell Williams vagy épp Kanye West, írja a Vice.
Kim Kardashian Oscar utáni bulin viselt ruhája divattörténeti leckének se utolsó
Kim Kardashian Oscar utáni bulin viselt ruhája divattörténeti leckének se utolsó A múlt nem könnyen múlik el Az idei Oscar szettjeit végignézve feltűnő, hogy mennyire a vintage viszi a prímet. A Vogue ezt a gála legizgalmasabb trendjeként említette meg. Legyen szó Rooney Maráról vagy épp Margor Robbie-ról: mindketten korábbi, ám annál mutatósabb viseletekhez nyúltak vissza.
A készülő projekt címe Colette, Mon Amour, a divat múltja és üzleti működése iránt érdeklődők tehetnek vele egy próbát. Van már előzetes is, ebben két tényezőt emlegetnek gyakran azok, akik számára bolt Párizs zarándokhelye volt.
Ha valaki belépett ide, mindig talált valami újat, és különlegeset. Ez tehette “addiktívvá” a törzsvásárlók számára a boltot.