Az online tartalmakra fókuszál, és stúdióként folytatja tevékenységét az A38 Hajó a következő időszakban.
Zárt ajtók mögötti koncertek
Bár a nyilvánosság számára nem tart nyitva, a közönség online szórakoztatásáról továbbra is gondoskodik a zárt ajtók mögött működő A38 Hajó: a budapesti kulturális központ jelenleg stúdióként működik tovább, streamkoncerteket szervez és YouTube-on közzétett koncertfelvételekkel jelentkezik.
A Petőfi Irodalmi Múzeum és az A38 zenei-irodalmi eseményei keddenként élőben tekinthetők meg a klub YouTube-csatornáján.
Kedd este Lovasi András jelentkezik be otthonról élőben, másnap pedig a Carson Coma ad digitális, interaktív koncertet az A38 Hajón, amit szintén live streamen követhetnek az érdeklődők, akik élőben kérhetnek dalokat. Online térben tartja lemezbemutatóját a Mudfield is, pénteken.
Közleményében a klub felhívta a figyelmet arra is, hogy több száz, HD-ban élvezhető felvétel található a koncerthelyszín négy, stílusok alapján elkülönített YouTube-csatornáján: ezek az A38 Vibes (pop-rock, indie, electronica), az A38 Rocks (rock, metal, hardcore), az A38 World (világ- és népzene), és az A38 Free (kísérleti zene és jazz).
Tematizált playlisteket állítanak össze
A klub munkatársai a következő időszakban tematizált playlistekkel jelentkeznek, hogy megkönnyítsék a böngészést a csatorna feltörekvő zenészeket és nemzetközileg elismert formációkat egyaránt bemutató videói között, ezekből kettő már el is érhető.
Az A38 Hajó csatlakozott a Maradj otthon! fesztivál szervezőihez, amellett kampányolva, hogy mindenki vegye komolyan és tartsa be az otthonmaradásra vonatkozó szabályokat.
Könnyűzenei összefogás: Elindult a #mertkelladal kampány
A Hangfoglaló Program MTI-hez elküldött csütörtöki közleménye szerint a könnyűzenei szakma összefogására és a magyar könnyűzenét szeretők segítségére és támogatására számít a #mertkelladal kampány. Mint írják, a könnyűzene minden szegmense nehéz helyzetbe került a koronavírus terjedésének megakadályozására bevezetett intézkedések miatt.
A kulturális központ beállt a #mertkelladal kezdeményezés mögé is, amely arra szólítja fel a közönséget, hogy a jelentős bevételkiesést elszenvedő magyar művészek dalait olyan platformokon – YouTube, Spotify, Deezer, stb. – hallgassák, ahol ebből jövedelemhez jutnak az előadók. Az A38 Spotify-oldalán már elérhető a Flotta 2020 playlist, rajta olyan zenekarok dalaival, amelyek a közeljövőben koncerteztek volna a hajón.