Nagy gondban van a gyorsfogyasztású divatláncok legismertebb cége, a H & M: 4,3 milliárd dollár értékű (átszámolva 1 billió, vagyis egymilliószor egymillió forintnyi) ruha felett csücsülnek. Ennyit nem tudtak eladni.

Ahogy a New York Times is írja, felveti annak kérdését, hogy a H & M nem biztos, hogy megértette, milyen szelek fújnak. Mit értünk ez alatt? Képes-e reagálni arra a tényre, igényre, hogy az emberek rászoktak a netes vásárlásokra.

A fenti összeg egyébként a H&M irgalmatlan méretét is jól illusztrálja: az egy dolog, hogy egy kis stockholmi női ruhaboltból nőtte ki magát egy világszerte 4700 áruházat üzemeltető óriássá, de

ma már évente többszázmillió ruhát gyárt, annyit, hogy a svédországi Västerås (ott, ahol az első üzletük megnyílt) hőerőművében elhibázott és eladatlan H&M-es ruhadarabokat égetnek.

Ráadásul az év elején az üzemi eredményük 62 százalékkal csökkent.

Egy svéd erőmű H&M ruhákat éget el

Ennek nyomán a részvényeik is akkorát estek, amekkorára még nem volt példa a 2005-ös tőzsdére bevezetésük óta.

1229743
"A Legmenőbb Majom" – Áll A Pulóveren / Fotó: Dazed

És akkor még az olyan szerencsétlen botrányokkal is meg kell birkózniuk, mint a fekete kissrácra adott majmozós pulcsi, ami miatt még Weeknd is elpártolt tőlük.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

goballoon.hu - 2024 július - LinkMarketing - 6

Felkészülés a hőlégballonos repülésre

Ma már nem úgy készülünk egy hőlégballonos sétarepülésre, mint a 2019-ben megjelent “A hőlégballon” című film szereplői, akik az NDK-ból próbáltak megszökni egy ilyen légijárművel.

Qatar-WC

Hogyan fogadjunk a 2022-es labdarúgó-világbajnokságra

Már majdnem itt az ideje a világ legrangosabb tornájának – a 2022-es labdarúgó-világbajnokságnak. Az idei év sok újítással jár. Az egyik az, hogy ez az első alkalom, hogy egy közel-keleti ország ad otthont a világbajnokságnak.