Rihanna már inkább üzletasszony, mint énekesnő
A világ leggazdagabbjait számontartó Forbes magazin augusztus 4-én bejelentette, hogy a 33 esztendős popsztár, Robyn „Rihanna” Fenty vagyonát immár 1,7 milliárd dollárra becsülik, írja a CNN. Ezzel Rihanna a leggazdagabb női zenész és a második leggazdagabb nő a szórakoztatóiparban Oprah Winfrey mögött.
A barbadosi „bad gal” öt éve, a 2016-os sikeralbuma, a 63 héten át a Billboard-listán szereplő Anti óta nem adott ki új albumot. Ezidő alatt szépségipari vállalkozását, a dekorkozmetikummal foglalkozó Fenty Beauty-t és saját fehérneműmárkáját, a Savage x Fenty-t építette.
A Forbes szerint csak a Fenty Beauty 2,8 milliárdot ér. 2018-ban a Sephora üzletlánc boltjaiban értékesített dekorkozmetikumok több mint 550 millió dollár bevételt hoztak, többet, mint Kim Kardashian West és Jessica Alba konkurens szépségipari vállalkozásai.
Rihanna felismerte a hatalmas piaci rést
Eredetileg a női divat- és szépségipari márkák mind Európa-központú vállalatok voltak, amelyek a valóságtól teljesen elrugaszkodott szépségideálokat teremtettek. Shannon Coyne iparági szakértő szerint Rihanna sikerének egyik titka, hogy nem csupán a standard vagy ideális méretekkel rendelkező, fehér bőrű nők számára kínál termékeket.
Ez volt az egyik első márka, amely azzal jelent meg a piacon, hogy mindenki máshoz kívánt szólni. Rengeteg nő úgy érezte, hogy róluk tudomást sem vesznek a cégek, mert nem árultak az ő bőrszínükhöz illő kozmetikumokat. Négyféle árnyalat létezett a világostól a sötétig. Tudjuk nagyon jól, hogy a valóság ennél sokkal árnyaltabb
– jelentette ki Coyne.
Rihanna 30%-ban az 1 milliárd dollárt érő Savage x Fenty tulajdonosa Bernard Arnault, a Louis Vuitton márkát menedzselő cég, a világ legnagyobb luxuscikkeket gyártó vállalatának, az LVMH vezérigazgatója és a rapper Jay Z mellett.
Nem engedték be Rihannát és ASAP Rockyt a buliba
Nem volt nála személyi, nem engedték be egy buliba.