A promóciós ajándéktárgyakkal csak egy baj van: unalmasak. Minden cég, minden egyesület ugyanazokat a tárgyakat logóztatja évek óta: bögrék, kulcstartók, tollak. Néha születnek azonban kreatív megoldások is, ezekből válogattunk néhányat!

A legötletesebb promóciós tárgyak

A nagyobb cégek nem riadnak vissza attól, hogy komoly pénzeket költsenek marketingtevékenységre. A reklámozás, figyelemfelkeltés egyik legjobb módja a promóciós tárgyak eljuttatása a célközönséghez. Ezek olyan termékek, melyeken szerepel a vállalat logója, neve: tehát valamilyen tárgy, amit használva eszünkbe jut az adott cég.
A legtöbben képtelenek új ötletet kitalálni, ha logózott termékről van szó: a legismertebb tárgy a bögre és a kulcstartó. Ám néha ezeket is lehet másképp felhasználni. Az Aldi például mert újítani, s ezzel hosszú időre belopta magát a vásárlók szívébe. Minden idők egyik legsikeresebb promóciós tárgya lett a bevásárlóérmés kulcstartó, amelyre az autójuk kulcsát fűzték fel az emberek, ami így mindig kéznél volt.
A bögréket is le lehet cserélni másra: Amerikában egy jégkorongmeccs szervezői világítós poharakkal kedveskedtek a szurkolóknak: ez a telefonnal való összehangolás után mindannyiszor felvillant, ahányszor a csapatuk gólt lőtt.

A te céged mivel foglalkozik?

A legjobb Ajándéktárgyközpont ajándéktárgyak olyanok, hogy meghökkentik az embereket. Ez kétféleképpen valósulhat meg. Nem szokványos tárgyat adnak szokványos helyzethez vagy épp fordítva: egy hagyományos, ismert eszközt tesznek meglepő környezetbe.

Ez utóbbira jó példa az amerikai Domino’s pizzéria kampánya. Ők felnőtteknek való pizsamát kínáltak a pizzájuk mellé, mondván: ha pizzapartit tervezel, előbb öltözz pizsibe! És milyen igazuk volt! Amivel pedig egyedivé tették a ruhát: letörölhető volt róla a pizzaszósz! Az örök gyerekek odáig voltak érte.
A példákat olvasgatva neked is eszedbe jutott valami? A te céged mivel foglalkozik? Van jó ötleted egy izgalmas, emlékezetes promóciós dologra? Ha még nincs, nézz szét az Ajándéktárgyközpont oldalán, ahol az Eco termékek között többféle, reklámfelületnek való tárgyat találsz! Légy kreatív! Te hogyan tudnál egy hétköznapi tárgyat szokatlan szituációba helyezni?

Promóciós eszközök

A promóció a marketingmix egyik eleme: vásárlásösztönző tevékenység. Célja, hogy megismertesse a vásárlót az adott céggel vagy annak termékével. Minden vállalat azért használ promóciós eszközöket, hogy a célközönség emlékezzen rájuk. Ehhez mindenféle lehetőség áll rendelkezésre: ilyenek például a kóstoltatások, a nyereményjátékok, a pontgyűjtő akciók. A lényeg a folyamatos jelenlét a vásárló életében.
Ezért választ a legtöbb cég reklámhordozónak olyan tárgyat, amelyet a háztartásokban nap mint nap használnak az emberek: esernyő, táska, takaró, sapka.
A logóztatás, emblémáztatás a kulcsa a kitűnő promóciós ajándéknak. Bármely eszközön elhelyezhetjük a cégünk emblémáját, de vicces, figyelemfelkeltő feliratokat is gyárthatunk.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

https-www.meseweb.hu - 2024 március - Cikk2

Mik a kislányok kedvenc mesekönyvei?

A kislányok nagyon szeretik, ha meséskönyvből olvasunk nekik, hiszen ilyenkor ők maguk képzelhetik el az egész történetet és alig várják, hogy napról napra egyre tovább haladjunk a történetben.

https-__mufushop.hu_ - 2024 március - Cikk2

Csodaszép kert télen-nyáron!

Egy szép, üde zöld gyeppel rendelkező kertbe mindig öröm kiülni vagy csak kitekinteni az ablakon és megszemlélni a kinti színkavalkádot.

patikamra.hu - 2024 március - LinkMarketing - 1

Miért érdemes kollagént fogyasztani?

Napjainkban egyre többször találkozhatunk kollagén tartalmú készítményekkel, sokan viszont csak a szépségre való pozitív hatásairól ismerik ezt az anyagot.

alkatreszekrobogohoz.hu - 2024 március - LinkMarketing - 2

A megfelelő helyzetjelző izzó kiválasztása és cseréje

A járművek láthatósága több okból is kifejezetten fontos a mindennapos közlekedés során. Természetesen már önmagában azért is, mert ha nem működnek a lámpák, akkor szinte garantáltan érkezni fog a csekk, és fizethetjük a büntetést.

1-3

Ki lőtt 10 gólt egy focimeccsen?

A modern futball nagyrészt a védekezésre koncentrál – túl sok meccs végződik 0:0-s eredménnyel, három gól pedig eredményessé teszi a mérkőzést a szurkolók és a megfigyelők szemében.

002

Légy ott a Youtube-on is!

Ezért nem kérdés, hogy ha ott vagy Te is, akkor jó eséllyel potenciális vevőket érhetsz el vele. Persze nem mindegy, hogyan csinálod!

httpswww.skandimania.com - 2024 február - Cikk3

Hogyan válasszunk szaunát?

Bár Magyarországon rengeteg településen van szaunázási lehetőség, meghittebb, bensőségesebb lehet az élmény, ha az embernek van egy sajátja. Így mindig azokkal töltheti az idejét, akikkel szeretné, és el sem kell utazni egy kis frissítő szaunázáshoz.

https-__fogpotlasklinika.hu_ - 2024 február - Cikk2

Mi a megoldás fogatlanság esetén?

Nem csupán egy-egy elvesztett fog pótlására, de teljes fogatlanság fennállásakor is a fogimplantátumok jelentik a legideálisabb megoldást. Ilyenkor 3-8 implantátum segítségével fix híd készülhet, ha viszont az egyesével történő pótlás mellett döntenénk, akkor 12-14 implantátum válhat szükségessé állcsontonként.