A vállalkozás bemutatása
A Webgrow Digital Agency munkatársai hisznek abban, hogy a weboldal vagy webshop fejlesztés jóval túlmutat azon, hogy sémák alapján összerakjuk azt. Nem elegendő ugyanis az igazán jó webfejlesztő számára, hogy ismerje a cégünk fő profilját, akkor fog tudni igazán jó munkát végezni, ha azt is tudja, miért vagyunk mások, mint a többi hasonló cég.
Vegyünk például egy ruházati boltot: ha nem szeretnénk, hogy a webfejlesztő egy sablonos weboldalt készítsen, akkor tudnia kell, hogy miben másabb a mi ruhaüzletünk, mint másoké. De bármilyen példát mondhatnánk, lehetne szó egy könyvesboltról, zenei vagy képzőművészeti alkotásokról, autóalkatrészekről – a lényeg ugyanaz. Engedjük, hogy megismerjen bennünket, aki a weboldalunkat fogja elkészíteni.
A meglévő weboldal hibái
Az új oldal célja
- Aktívabb fórum
- Több feliratkozó a hírlevélre vagy több követő
- Több látogató, ami több bevételt is eredményez
- A márkanév ismertségének erősítése
- A versenytársak megelőzése
A célközönség meghatározása
Alapvető elvárások
Sokat gyorsíthatunk a tervezési folyamaton, ha jó előre átgondoljuk, hogy mi mindent kell tudnia majd az oldalunknak. Ezeken a funkciókon keresztül lesz olyan a website, amilyet igazán szeretnénk. Akár blogról, chatről, kapcsolatfelvételi űrlapról van szó, ezeket előre fogalmazzuk meg, akárcsak az arculati elemek használatát.
Ha jól végiggondolunk mindent, és ezeket egyértelműen prezentáljuk a webfejlesztőnk számára, akkor sokkal hamarabb lesz olyan weboldalunk, amilyet megálmodtunk magunknak.