Elsőre azt gondolnánk, hogy amikor egy új weboldal kialakításába vágjuk a fejszénket, akkor a legfontosabb az, hogy el tudjuk mondani a fejlesztőnek, hogy milyen megjelenést szeretnénk a weboldalunk számára. Ez azonban korántsem ilyen egyszerű.
Fontos, hogy minket is meg tudjanak ismerni a lehető legalaposabban. Ezért most összegyűjtöttük, hogy mi szükséges ahhoz, hogy a legpontosabb árajánlatot kaphassuk a leendő weboldalunk elkészítésére.

A vállalkozás bemutatása

A Webgrow Digital Agency munkatársai hisznek abban, hogy a weboldal vagy webshop fejlesztés jóval túlmutat azon, hogy sémák alapján összerakjuk azt. Nem elegendő ugyanis az igazán jó webfejlesztő számára, hogy ismerje a cégünk fő profilját, akkor fog tudni igazán jó munkát végezni, ha azt is tudja, miért vagyunk mások, mint a többi hasonló cég.

Vegyünk például egy ruházati boltot: ha nem szeretnénk, hogy a webfejlesztő egy sablonos weboldalt készítsen, akkor tudnia kell, hogy miben másabb a mi ruhaüzletünk, mint másoké. De bármilyen példát mondhatnánk, lehetne szó egy könyvesboltról, zenei vagy képzőművészeti alkotásokról, autóalkatrészekről – a lényeg ugyanaz. Engedjük, hogy megismerjen bennünket, aki a weboldalunkat fogja elkészíteni.

A meglévő weboldal hibái

Ha már van weboldalunk, és azt szeretnénk új külsővel felruházni, akkor egy pontos árajánlat kéréséhez szedjük össze, mi az, amin változtatni szeretnénk. Mi az, amit szeretünk a mostani weboldalunkban, és mi az, amit mindenképp meg kell újítani, mert nem működik jól.

Az új oldal célja

A webfejlesztőknek nehéz dolguk lesz, ha csak annyit mondunk, hogy egy kis felfrissítést szeretnénk az oldalunknak. Próbáljuk meg a lehető legjobban körülírni a távlati terveinket. Egy weboldalt nem azért készítünk, hogy csak úgy legyen, a fejünkben bizonyára megvannak a tervek, amiket szeretnénk megvalósítani azon keresztül.
Íme, néhány ötlet a célok pontos megfogalmazásához:
  • Aktívabb fórum
  • Több feliratkozó a hírlevélre vagy több követő
  • Több látogató, ami több bevételt is eredményez
  • A márkanév ismertségének erősítése
  • A versenytársak megelőzése

A célközönség meghatározása

Ha szóba kerül a marketing, akkor garantáltan felmerül valamilyen formában a célközönség kérdése is. Nem véletlenül. A célközönség meghatározása ugyanis nélkülözhetetlen ahhoz, hogy kialakítsuk a weboldalunkat. Nem mindegy, hogy kikhez szólunk, hiszen ez fogja meghatározni az egész oldalunk kialakítását és a szövegezést is.

Alapvető elvárások

Sokat gyorsíthatunk a tervezési folyamaton, ha jó előre átgondoljuk, hogy mi mindent kell tudnia majd az oldalunknak. Ezeken a funkciókon keresztül lesz olyan a website, amilyet igazán szeretnénk. Akár blogról, chatről, kapcsolatfelvételi űrlapról van szó, ezeket előre fogalmazzuk meg, akárcsak az arculati elemek használatát.

Ha jól végiggondolunk mindent, és ezeket egyértelműen prezentáljuk a webfejlesztőnk számára, akkor sokkal hamarabb lesz olyan weboldalunk, amilyet megálmodtunk magunknak.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

dietas-termekek-webshop.hu - 2025 április - LinkMarketing - 2

Az egészségtudatos étkezés kultúrája

Az egészségtudatos étkezésről manapság sokat hallani. Kezdetben talán úgy tűnt, hogy múló trend lesz csupán, azonban mára egyértelművé vált a jelentősége, és a modern gasztronómiai kultúra szerves részévé is vált.

https-www.razal.hu - 2025 március - Cikk6

Kulturális eseményekre készülve

Bármilyen kulturális eseményen is veszünk részt, a megjelenés minden esetben meghatározó. Mind a színházban, mind pedig a koncerteken vagy a különféle előadásokon is megfigyelhető, hogy mindenki, aki ellátogat egy-egy ilyen eseményre, kiemelt figyelmet fordít a külsejére.

tiszafonal.hu - 2025 március - LinkMarketing - 4

Melyik jobb: a természetes fonal vagy a szintetikus?

Minden kultúrának megvan a legkedveltebb alapanyaga, amiből készülhet valami kreatív alkotás. Így a fonalak világában is ismert ez a különleges “osztályba sorolás”, mert a len jellemzően a keleti, míg a gyapjú sokkal inkább az északi területeken közkedvelt választás.

https-letilkuria.hu - 2025 március - Cikk2

Milyen szálloda dukál egy álomesküvőnek?

Van olyan esküvő, amelyikre csak tanúkat, maximum a legszűkebb családot hívja meg az ifjú pár. Más ceremóniákra pedig jóval nagyobb, akár több száz fős vendégkört invitálnak. Sőt, egyre gyakrabban szerveznek többnapos programokat.

httpsraktarsator.info - 2025 március - Cikk2

Modern raktársátrak a kultúra szolgálatában

Nem csupán ipari parkokban vagy logisztikai központokban találkozhatunk ma már modern sátrakkal, hanem egyre több kulturális esemény, koncert, fesztivál, ideiglenes kiállítás, szabadtéri rendezvény vagy éppen utazó cirkusz is él ezzel a praktikus és gyorsan telepíthető megoldással.

httpswww.olaszelelmiszer.hu - 2025 március - Cikk2

Az olasz kávézási kultúra

Világszerte híres az olasz kávézási kultúra, amelyet filmekben is gyakran megjelenítenek az alkotók, gondoljunk a kávéházi kultikus jelenetekre.

d-line.hu - 2025 március - Cikk 2

Amit a jubileumi gáláról tudni érdemes

A cégvezetők ideális esetben arra törekszenek, hogy az irányításuk alatt lévő vállalat hosszú ideig sikeresen működjön, ennek érdekében pedig folyamatosan célokat tűznek ki maguk elé, és azért dolgoznak, hogy ezeket megvalósítsák.