Ki nem emlékezne a Mátrix című filmre? A film annyira kultikusra sikeredett, hogy 10 év után is idézik. Még azok is ismerik, akik soha nem látták a filmet. Idén a Balenciaga vette elő a témát.
Trinity és Neo, azaz Carrie-Ann Moss és Kenau Reeves fekete szettje, klasszikus napszemüvege örökre beleégett az emberek tudatába. Az 1999-es sci-fi amellett, hogy mély filozófiai kérdéseket feszeget, időről időre megihleti a divattervezőket.
A Balenciaga luxus divatmárka nemrég hozta nyilvánosságra nyári kampányvideóját. A divatház Jon Rafman filmkészítő segítségével készítette el a 2 perces anyagot. A végeredmény amolyan amatőr, rajongók által készített videóra emlékeztet.
Kedvenc kult-filmjeid forgatókönyvei ingyen letölthetők!
A teljesség igény nélkül az alábbi filmek scriptjei tölthetők le: Egy gyilkosság anatómiája, Beépülve, Szemtől szemben, 8 mérföld, Véres gyémánt. De hozzáférhető a Capote, Az utolsó szamuráj, Az elveszett frigyláda fosztogatói, a Die Hard 2, az Elveszett jelentés, a Harry és Sally és a Minden végzet nehéz is.
A Sci-Fi Esque-kampány videójában a már jól ismert mátrixos hangeffektek segítenek megidézni az eredeti változatot. A napszemüveg sem maradhatott el, ami konkrétan mindenkin van. Néhány akciójelenettel gazdagították az alkotást, nehogy valaki elfelejtse, a kampány melyik film előtt tiszteleg. Aki követi a divatot, idén nyáron ne felejtsen el beszerezni egy mátrixos napszemüveget, és lehetőleg néhány fekete ruhadarabot.
Szerintetek milyen lett?
Balenciaga Summer 19 Campaign
Balenciaga Summer 19 Campaign Video by Jon Rafman