A Bátor Tábor Alapítvány jótékonysági webshop kínálata teljesen átalakult. A Bátor Design márka alatt egyedi tervezésű kollekciót hoztak létre művészek segítségével és külön ünnepi összeállítással is szeretnék az alapítvány üzeneteit megmutatni. A promóciót Lengyel Tamás és Péterfy Bori segítik.
A most indult Bátor Design kollekcióban hazai kreatív szakemberek, művészek alkotásai láthatóak, akik szavakkal vagy különleges designnal segítettek abban, hogy egyedi stílusban jelenjen meg az alapítvány. Kemény Zsófi, Mészáros Péter, Simon Márton, Kövér András „Kövi” egy csattanós mondatban alkották meg mindazt, amit a Bátor Tábor jelent.
A pólók design tervét Tóth Kata készítette, neki köszönhető többek között a Bátrak karácsonya bögre és sapka. A következő hónapokban a Bátor Design kollekcióban folyamatosan jelennek meg az új termékek. Első körben Miklósvári Andrea tervezőgrafikus, és Ligeti Dorottya bőripari tervező különleges vászontáska és bögre designjai segítenek abban, hogy a vásárláson keresztül még több támogatás érkezzen az alapítványhoz.
#kösziahelyet – Kreatív és személyes a Katona József Színház kampánya
A program során a jeggyel rendelkezők felajánlhatják a helyüket a Katona nézőterén, és lehetőség nyílik a két egymástól teljesen különböző korosztály közös diskurzusára. Sok esetben nehéz bejutni a szinte minden esetben telt házas színházba, hónapokat kell várni, míg megnézhetjük az adott darabot. A színház közönségének jelentős része tapasztalt „katonásokból” áll, akik tudják, milyen értékkel bírnak a darabok.
A kampány promócióban a slammerek mellett Péterfy Bori és Lengyel Tamás segítik a Bátor Tábort. Ők nem egyedül modellként szerepelnek a kampányban, de social media elérésükkel is támogatják, hogy minél több emberhez eljusson a jótékony vásárlás híre.
Tényleg ennyire nehezünkre esik az adakozás? – Vélemény
Az Astoria és az Uránia között egy régi újságos bódé mellett ül egy bácsi, a tábláján ezt áll: „Én is voltam úgy, te is lehetsz így.” Lesütöm a szemem, és azon tűnődöm: „Mit tehetnék?” Máskor arra gondolok, „ötszáz forint van a pénztárcámban, kenyeret akartam venni.” Versenyre keltem egy kéregetővel, hogy kinek kell jobban?
Az új termékekkel a Bátor Tábor több hírességet is meglepett, Jakupcsek Gabriella a „magamhoz mérem magam” pólóval. Szinetár Dóra egy horgolt rénszarvassal népszerűsíti a jótékony ajándékozást.
„Úgy nézett ki, mint egy háborús zóna” – diákok, akik naponta kockáztatják életüket a jobb jövő reményében
Edsel Ariel Benitez 19 éves, egy KFC-ben dolgozik San Diegóban. Amikor főnöke felhívta, hogy menjen be dolgozni, Edsel egy órát várakozott a határon, ahol hatalmas sor fogadta. A várakozási idő lehetett volna hosszabb is, bár a stressz így lefárasztotta, tartott főnöke haragjától. A fiatal diák esete nem egyedi, napi szinten rengeteg tanuló küzd ugyanezzel a problémával.
A webshop 6 évvel ezelőtt indult, de nyár végén kezdődött egy nagyobb átalakulás melynek egyik lépéseként Kövesdi Réka fotós pro bono az összes terméket újrafotózta, köztük a karácsonyi és Bátor Design termékek vizuális megjelenéséért is ő felelt.