A Black Mirror interaktív filmje, a Bandersnatch egyedülálló alkotás a Netflixen. A choose-your-own-adventure-történet elsöprő sikert aratott. A streamingszolgáltató megosztott néhány statisztikát.
A Bandersnatch által a nézők kezébe került az irányítás. A történetnek öt fő befejezése van, és számtalan apró részlet múlik azon, milyen opciókat választunk.
Csúnyán ráfázhat a Netflix a sikersorozata, a Black Mirror miatt
Tavaly év végén, december 28-án robbant a hír: kijött a Bandersnatch, a Black Mirror interaktív epizódja. A néző maga formálhatja a történet alakulását. A streamingszolgáltató, a Netflix újítása nyomán a néző választhatja ki a jelenetek folytatását. A Bandersnatch számos szakmai vitát generált, ami meglepő, hiszen minden egyes epizód következetesen, gondosan megkomponált- hamarosan erről részletes kritikát is olvashattok a ContextUs on.
Ahogy a DesignTaxi is kiemelte, a szolgáltatóra nem jellemző módon számos statisztikával gazdagaította a twitter népét. Megtudhattuk például, hogy a nézők 60 százaléka választotta a Frosties márkát a főhős reggelijének.
Az amerikai nézők 73 százaléka fogadta el a lehetőséget, hogy Stefan a Tuckersoftnál dolgozzon.
A Netflix azt is elárulta, a brit nézők kevésbé rajonganak a teapazarlás ötletéért. Az internacionális statisztika alapján a közönség 55,9 százaléka borított teát a számítógépre. Az angol és ír nézőknél ez a szám csak 52,9 százalék.
No Title
Relax. It’s hard to predict the future!And it’s even more difficult to change the past.Out of the 5 main endings, the one where Stefan goes on the train with his mum *fights tears* was the path least traveled.https://t.co/NhxbbmSzZj
Talán a legizgalmasabb információ mégis az, melyik befejezés volt a legkevésbé népszerű. A szolgáltató adatai alapján azt a befejezést látták legkevesebbszer, amikor Stefan felszáll édesanyjával a vonatra.