Te is szeretnél egy jó céges weboldalt? Persze, hogy szeretnél, hiszen ma már alap, hogy egy cégnek, egy vállalkozásnak legyen egy jó weboldala.
De azt is tudod, hogy mitől lesz egy céges weboldal igazán jó? Minek kell megfelelnie a céges weboldaladnak ahhoz, hogy az online marketinged alappillérévé váljon? Ebben a bejegyzésben válaszolok neked ezekre a kérdésekre.
A weboldalad az alap marketingeszközöd
Ha megfelelően működik a weboldalad, akkor minden része úgy van felépítve, hogy a te termékedhez vagy szolgáltatásodhoz irányítsa az érdeklődőket. Hogy idáig eljuss, szükséged lesz arra, hogy az emberek rátaláljanak a honlapodra. Nem elég, hogy nyitsz egy mellékutcában egy kocsmát, tudniuk is kell róla az embereknek, különben nem fogsz sok sört csapolni.
Ha jól felépített, megfelelően SEO-zott (keresőoptimalizált) a céges weboldalad, akkor bekerülsz a Google vérkeringésébe, így meg fognak találni az érdeklődők.
Egy jó céges weboldallal pénzt fogsz keresni
A cél a pénzkeresés. Minél több pénzt szeretnél te is keresni, és ehhez nagyban hozzá fog segíteni egy megfelelően összeállított oldal. Többféleképpen is kereshetsz az oldaladdal pénzt. Tehetsz fel webáruházat, népszerűsítheted vele a szolgáltatásaidat, de fizetett reklámok is kerülhetnek rá, így a reklámokért kapott pénzből is megélhetsz. Ez utóbbira akkor van nagy esélyed, ha minél több elérésed van, minél többen látogatnak el az oldaladra. Ha te is pénztermelő weboldalt szeretnél, céges weboldal készítésért keresd az Online Műhelyt.
Fontos az integrálhatóság
A látogatóidat értesítened kell, hogy jelen vagy a közösségi felületeken is. Így a Facebookot, az Instagramot mindenképpen érdemes megjelenítened. De emellett egy Facebook, illetve Google kód integrálásával nyomon tudod követni az oldaladra érkező látogatók útját is. Látni fogod, hogy mit csináltak az oldalon, mely oldalakat nézték meg, vagy épp melyeket nem. Ezzel a rengeteg információval olyan jól célzott hirdetéseket, remarketing kampányokat is tudsz majd indítani, ami sokat fog segíteni a pénzszerzésben.
Az ügyfeled infót akar
Az internetes keresőket (pl. Google) akkor szoktuk használni, ha valamire keressük a választ, igaz? Amikor valamilyen problémánkra keressük a megoldást. Épp így fognak a legtöbbször a te oldaladra is rátalálni a potenciális ügyfeleid, az érdeklődőid. De ha nem találnak infót sem rólad, sem az általad árult termékekről vagy szolgáltatásokról, akkor minek is van weboldalad? És akkor még a blog is nagyon fontos, mert a legtöbb kérdésükre ott fognak választ találni az emberek. És ha van egy blogod, ami megoldja a problémáikat, vissza fognak térni, meg fognak benned bízni, és vásárolni fognak tőled.
Fontos még
A felsoroltakon kívül nagyon fontos még (címszavakban): biztonság, gyorsaság, a felhasználói élmény, esztétika, mobilbarát megjelenés.