A tervezés hőse: Gae Aulenti előtt tiszteleg a Google a kezdőlapján
Szabad szellemű stílusáról és időtlen Pipistrello lámpájáról ismert Gae Aulenti, ő tervezte az ikonikus párizsi Musée d’Orsay-t is.
A Grand Palais Éphémère vendégeinek meglepetésére a francia divatház kedden nyitotta meg bemutatóját Albert monacói herceg unokahúgával, Charlotte Casiraghival, aki versenyszerű műugró, írja a CNN.
A flitteres Chanel-kabátot és fekete sisakot viselő Casiraghi lóháton bukkant fel, és Sébastien Tellier zenész élő előadása kíséretében ügetett le a kifutón. Számos előkelő vendég jelenléte mellett körbejárta a szobát, mielőtt vágtába kezdett.
Casiraghit, aki egyben a hollywoodi ikon, Grace Kelly unokája is, 2020-ban a Chanel márkanagyköveteként mutatták be, aki korábban olyan modelleket mutatott be, mint Gucci és Saint Laurent. Édesanyja, Caroline hannoveri hercegnő közeli barátja volt a Chanel néhai kreatív igazgatójának, Karl Lagerfeldnek.
A bemutató előtt készült promóciós videóban Casiraghi elmondta, hogy a lovak használata összhangban van Chanel és alapítója történetével.
Xavier Veilhan francia művész tervezte az esemény feltűnő szettjét, amely tele volt geometrikus tárgyakkal, és a Chanel által “lovagló görbéknek” nevezett figurákat tartalmazott. A Chanel promóciós videójában Veilhan elmondta, hogy Virginie Viard kreatív igazgatóval együtt azt akarták, hogy a modellek és a ruhák „kontrasztba kerüljenek a lovas és a ló szépségével”.
Ez egy mód arra is, hogy a ló nagyon erős esztétikáját összhangba hozzák az haute couture-val, és megnézzük, hogyan kombinálható a kifinomultság és az állatiasság
– mondta.
Kapcsolódó cikk
Sokan lemondták a bemutatót a járvány miatt, úgyhogy a márka meglepetésvendégekkel próbálta feldobni a hangulatot.
Szabad szellemű stílusáról és időtlen Pipistrello lámpájáról ismert Gae Aulenti, ő tervezte az ikonikus párizsi Musée d’Orsay-t is.
Nagy előrelépés a környezetvédelem tekintetében.
Tizenöt nemzetközi elismerésben részesült.
A héten kezdi is a feladatait.
Az Adidas az Instagramon a mellbimbókat kisatírozva osztotta meg a kampányfotót.
Felfoghatatlan árakon mentek el a néhai divattervező cipői.
Azt akarja, hogy a ruhákban mindenki magabiztosnak érezze magát.
Ők nyitják a Párizsi Divathetet.
Olyan ruhákon keresztül ismerhetjük meg az írónőt, amikkel korábban sose társítottuk volna.
Ez Kardashian első nagy divatkampánya 2014 óta.
Sokan lemondták a bemutatót a járvány miatt, úgyhogy a márka meglepetésvendégekkel próbálta feldobni a hangulatot.
Betegségben halt meg.
Elérhető árakra törekszenek az együttműködés során.
Újabb furcsa kampány a PETA-tól.
Két éve szenvedett a rák agresszív formájával.
Vannak emberek, akik nem elégednek meg az általánosnak mondható ingatlanokkal.
Bakiparádé, néhány trollkodással.
Ti mennyire értetek egyet ezzel a válogatással? Van még olyan trend, amelyet ki nem állhattok?
Többet nyerhetünk a kreatív tippekkel, mint egy “hazacsempészett” szállodai köntössel.
Ezeket a hirdetéseket kiagyaló kreatívok nem a megszokott sémák alapján gondolkodtak.
Van olyan darab, amit most azonnal elő tudnátok kapni a gardróbból?
A facepalm a megfelelő reakció a legtöbb esetben.
Néhány egyszerű trükkel nagyot nőhetünk mások szemében.
Az ékszerek 40-120 fontba kerülnek.
Az íz és a minőség marad a régi.
A féltéglányi okosórát, a nyomógombos vezetékes telefont és a navigációs rendszert meg is haladtuk már.
Ti milyen hétköznapi tárgyakat reformálnátok meg?
Vajon melyik trend fog ismét köztünk kísérteni?
A díjazottak a szakmai elismerés mellett egy kommunikációs támogató csomagban is részesülnek, így még több helyen ismerhetik meg a nyertes projekteket és az alkotásokat.
A győztes hallgatóknak a támogatáson felül lehetőségük lesz külföldi és belföldi kiállításokon, szakmai rendezvényeken az adott szak nagyköveteként az egyetemet képviselni.
A nemzetközi közönség körében is nagyon népszerű volt az ötlet.
A Lego folyamatosan új anyagokkal kísérletezik a fenntarthatóság érdekében.
A résztvevő fiatalok inspiráló, zöld kezdeményezéseket és vállalkozásokat ismerhetnek meg, valós startup ismereteket szerezhetnek interaktív foglalkozásokon, valamint design workshopokon dolgozhatják ki terveiket.
Az idei rendezvény fókuszában a diverzitás áll, a közreműködő designerek és szervezetek munkájuk, a társadalmi sokféleség és az inkluzivitás közötti kapcsolatokat vizsgálják.
Az idei év témája a koronavírus-járvány utáni új normalitás, ennek megfelelően előnyben részesítik az online formában is megtartható programokat.