Teljesen érthető.
Nem tudnak luxuscikkeket vásárolni.
Végre teret kaptak a plus-size hölgyek is a kifutón!
Miért hivatkoznak a mai napig sokan egy párizsi boltra zarándokhelyként?
A 7 Days Out december Netflixes dokumentumfilm-sorozat egyik részében a Chanellel találkozhatunk.
Homok, fodrozódó hullámok, strand kunyhók és egy igazi úszómester. Ez mind volt a Chanel legújabb, párizsi divatbemutatóján.
Karl Lagerfeld gondoskodik arról, hogy a Chanel új kollekciója extrém helyen kerüljön bemutatásra. Most New York-ra esett a választás, és ha már Big Apple, akkor legyen a Met a helyszín!
Több mint 100 éves fennállása alatt nem volt példa arra, hogy a Chanel hivatalosan férfi ruházati vonalat indított volna, noha a kifutón láthattunk már néhány férfi ruhadarabot is. Legutóbb a divatház tengerész divat-és showműsorának keretében, amiről mi is beszámoltunk.
Choupette-et, azaz Mademoiselle Choupette-et azoknak, akik nem ismerik személyesen, nem szükséges bemutatni. Ha valakinek mégis kimaradt volna valahogyan idáig az életéből, nos ő Karl Lagerfeld macskája, akinek igazán irigylésre méltó sors jutott.
Bizonyára senkit nem lep meg, hogy a Chanelnek nagyon jól megy a szekere. A divatházat több mint 100 évvel ezelőtt alapították, és köztudott volt róla mindig is, hogy a pénzügyileg legsikeresebb luxus divatmárkák egyike.
A Chanel kreatív igazgatója idén is valami elképesztően nagyot álmodott. A CHANELCruise 2018/19-es divatbemutatójának díszlete ugyanis egy óriási óceánjáró hajó volt a párizsi Grand Palais-ban.
A polihisztor szinonímájaként is emlegetett Karl Lagerfeldről sokmindent tudunk már, például hogy van érzéke a dizájnhoz, divathoz, fotózáshoz és nem utolsó sorban nagy macskaimádó. Ám azt kevesen tudják, hogy politikai karikaturista is.