Kultusz

A KULTOK marketingje

Immár ötödik alkalommal, 2016. március 18-19-én került megrendezésre a József Attila Kör és a KULTer.hu által szervezett KULTOK konferencia, mely a Marketing, brand és kultusz a kortárs irodalomban címet viselte. Az előadássorozatok és kerekasztal-beszélgetések a Nagyerdei Víztorony H2O Galériájában kaptak helyet.

V. KULTOK konferencia hivatalos programja

A kiadói és könyvterjesztői stratégiákról, a kortárs irodalom márkázhatóságáról, a magyar irodalom hazai és külföldi népszerűsítéséről, online jelenlétéről, továbbá kultuszairól, például Borbély Szilárd és Esterházy Péter életművének a sajátos megítéléséről éppúgy szó lesz az ötödik KULTOK konferencián, mint különböző populáris jelenségek e problémakörön belüli tárgyalhatóságáról, illetve a gyerekirodalom trendivé válásáról.