Újít a Diet Prada: Az oldal előfizetéses szolgáltatás fejlesztésébe kezdett 

A Diet Prada a Patreon közreműködésével új szolgáltatás fejlesztésébe kezdett. Az előfizetésért cserébe a divat megszállottjai exkluzív tartalmakban részesülhetnek. 

Exkluzív szolgáltatás

A Diet Prada 2014-ben alakult mint önálló divatrendőrség, ami az iparág plágium-ügyei, a modellek kizsákmányolása, a rasszizmus és más hasonló esetek kihívásainak kezeléséért,  megakadályozásáért felelős. A Tony Liu és Lindsey Schuyler vezetése alatt álló Instagram-fiókon bejelentették, hogy csatlakozik a Patreon tagsági platformhoz, mely révén előfizetéses szolgáltatást nyújtanak a divat megszállottjai számára. 

A Diet Prada oldal kezelői, Tony Liu és Lindsey Schuyler / Fotó: Getty Images

A Diet Prada olyan előfizetéses szolgáltatásba kezdenek, amely exkluzív tartalmakat tartogatnak az érdeklődőknek. Azonban hozzátették, hogy nemcsak az egyedülálló kontentek, de a független hír- és információforrás megszerzése érdekében is érdemes előfizetni. 

Ideje talpra állni

A szóban forgó szerv a divatvilág számtalan témáját górcső alá veszi, beleértve a divatbemutatók jellegzetes pillanatait, egyedi kollekciókat és a már elfeledett trendeket is. A feliratkozók további izgalmas cikkekhez férhetnek hozzá az előfizetés révén. De merch-termékekre, kedvezményekre és “különleges finomságokra” is számíthatnak, írja a Dazeddigital. 

Pride-hónap: 10 divatmárka, amik támgatják az LMBTQ közösséget

A Global Pride névre keresztelt esemény a világ minden sarkának időzónái szerint, ugyanazon a napon, június 27-én került megrendezésre. A világ első online Pride-ján fellépett többek közt Kesha, Adam Lambert, a Pussy Riot, a Village People, Natasha Bedingfield is. Pride organizations of the world will celebrate Gay, Lesbian, Bisexual, Transgender, Queer, and Intersex Global Pride 2020.

A Diet Prada döntése az új szolgáltatásokkal kapcsolatban kiváló mankóul szolgálhat a koronavírus-járvány folytán bekövetkező gazdasági leállás nehézségein való áthidaláshoz. A divatipar amúgy igen kreatív megoldásokkal próbál újra talpra állni. A Gucci pedig nemcsak a pandémia okozta gondokra, de a fenntarthatóság kérdése is megoldást talált. 

A szerk. ajánlása

Címlapról

A hónap legnépszerűbb cikkei

Top sztorik a rovatból