Discovery: plusz 100 millió néző
A Netflix streamingcsatorna sikerének titkait néhány hónapja elárulta a vezérigazgatója. Az HBO Max ezévben a Warner Bros. kasszasiker-várományos idei filmbemutatói miatt komoly konkurenciát jelenthet az első számú streamingszolgáltatónak, még ha a filmstúdió premierstratégiáját több filmes szakember, köztük Christopher Nolan és Denis Villeneuve is bírálták.
Talán éppen ezeket a fejleményeket látva a természet- és dokumentumfilmekre, életmódműsorokra és reality-sorozatokra, vagyis nemfikciós tartalmakra specializálódott Discovery is fontos lépésre szánta el magát. A csatorna és a Vodafone vezetői aláírtak egy több évre szóló megállapodást arról, hogy a Discovery TV és az új streamingszolgáltató, a Discovery Plus tartalmait hamarosan elérhetővé teszik a Vodafone előfizetői számára 12 európai országban, írja a Variety.
A Netflix új szolgáltatása megfigyeli a gyerekeket és súg a szülőknek
A családi profilt is elkészíti a Netflix algoritmusa.
Kapcsolódó cikk
A megállapodás révén összesen több mint 100 millió Vodafone televíziós, szélessávú internetszolgáltatás- és mobiltelefon-előfizető fér majd hozzá Magyarországon kívül az Egyesült Királyságban, Németországban, Törökországban, Olaszországban, Spanyolországban, Romániában, Portugáliában, Görögörszágban, Csehországban, Írországban és Izlandon.
A szolgáltatás bevezetése 2021-22-ben zajlik majd az új piacokon. Mindeközben a Discovery hagyományos televíziócsatornái is elérhetőek maradnak a Vodafone ügyfelei számára a legtöbb országban, köztünk hazánkban is.
Stratégiai partnerség
David Zaslav, a Discovery elnök-vezérigazgatója elsősorban arra számít, hogy a Vodafone kiterjedt és alapos ügyfélkapcsolati tőkéje a kezdetektől fogva komoly bázist szolgáltat majd egész Európában a Discovery+ csatornának. Stratégiájuk közt szerepel, hogy a hagyományos csatornák tartalmait is minél több platformon és eszközön elérhetővé tegyék a közönség számára.
Death to 2020: A Black Mirror alkotóinak áldokumentumfilmje előzetes kapott
“Remélhetőleg a nézők találnak legalább egy, kedvükre való viccet” – mondta Charlie Brooker.
Kapcsolódó cikk
Ahmed Essam a Vodafone Csoport kereskedelmi és stratégiai igazgatója szerint a két cég között már korábban meglévő üzleti kapcsolat kibővítésével a Vodafone lesz Európa egyik vezető tartalomszolgáltató platformja.
A Discovery kulcsszerepet fog játszani abban, hogy széles választékban álljanak rendelkezésre szórakoztató tartalmak. Ennek köszönhetően a Vodafone még jobban ki tudja szolgálni a felhasználók igényeit a kiváló minőségű televíziós és rugalmas streamingszolgáltatásaival
– mondta Essam.
Kasia Kieli, a Discovery EMEA elnöke és ügyvezető igazgatója úgy nyilatkozott, hogy az új stratégiai kapcsolat révén a Vodafone ügyfeleinek közvetlen hozzáférést nyújtanak a legszínvonalasabb globális és helyi Discovery-tartalmakhoz.
A platform már elindult az Egyesült Királyságban és Írországban. A jelenlegi kínálatban ötven saját gyártású sorozat és a Discovery tulajdonában álló csatornák, többek közt a HGTV, a Food Network, a TLC vagy az Animal Planet valamelyikének kínálatából 55 ezer korábban adásba került epizód érhető el.