A tervezés hőse: Gae Aulenti előtt tiszteleg a Google a kezdőlapján
Szabad szellemű stílusáról és időtlen Pipistrello lámpájáról ismert Gae Aulenti, ő tervezte az ikonikus párizsi Musée d’Orsay-t is.
Divattrendek mindig is voltak. Rengeteg irányzat tudott „jól öregedni”, ezek több évtized – vagy felgyorsult világunkban akár alig néhány év elteltével – vissza is térnek a hétköznapjainkba, mint idén például a csípőnadrág.
Ám van több olyan divatőrület, amelyen ma már csak mosolygunk és nem értjük, annak idején hogy tehettek szert akkora népszerűségre. A Bright Side segítségével idézzük fel a divat szörnyszülöttjeit, és adjunk hálát, hogy a mai fiataloknak messze jobb ízlésük van, mint a korábbi generációknak.
Elöl rövid, alul, hátul hosszú – a Bundesliga-frizura sajnos tarolt a ’80-as években, a férfiak és a nők körében is. John Travoltáról, Al Pacinóról, Billy Ray Cyrus-ról vagy Charlie Sheenről sem nehéz olyan fotókat találni, amelyeken ezt a fazont viselik.
Legnagyobb bánatunkra még George Clooney-ra is ilyet varrtak az Alkonyattól pirkadatig című 1996-os filmben.
A szinte láthatatlanra szedett szemöldök először a 20. század elején jött divatba, majd a ’90-es és a 2000-es években is visszatért – vagy legalábbis újra trendinek érezhette magát, akinek egy évtized múltán sem nőtt vissza.
Ebből a cikkünkből pedig, amelyben azt mutattuk be, mik voltak 2019 és 2020 legmenőbb divatirányzatai, ötleteket meríthetsz a következő retróirányzathoz.
A héten debütál a Jägermeister szokatlan meglepetésekkel tűzdelt egyedi skollekciója, a Best Nights streetwear.
Szabad szellemű stílusáról és időtlen Pipistrello lámpájáról ismert Gae Aulenti, ő tervezte az ikonikus párizsi Musée d’Orsay-t is.
Nagy előrelépés a környezetvédelem tekintetében.
Tizenöt nemzetközi elismerésben részesült.
A héten kezdi is a feladatait.
Az Adidas az Instagramon a mellbimbókat kisatírozva osztotta meg a kampányfotót.
Felfoghatatlan árakon mentek el a néhai divattervező cipői.
Azt akarja, hogy a ruhákban mindenki magabiztosnak érezze magát.
Ők nyitják a Párizsi Divathetet.
Olyan ruhákon keresztül ismerhetjük meg az írónőt, amikkel korábban sose társítottuk volna.
Ez Kardashian első nagy divatkampánya 2014 óta.
Jól olvastad.
Sokan lemondták a bemutatót a járvány miatt, úgyhogy a márka meglepetésvendégekkel próbálta feldobni a hangulatot.
Betegségben halt meg.
Elérhető árakra törekszenek az együttműködés során.
Újabb furcsa kampány a PETA-tól.
Két éve szenvedett a rák agresszív formájával.
Vannak emberek, akik nem elégednek meg az általánosnak mondható ingatlanokkal.
Bakiparádé, néhány trollkodással.
Ti mennyire értetek egyet ezzel a válogatással? Van még olyan trend, amelyet ki nem állhattok?
Többet nyerhetünk a kreatív tippekkel, mint egy “hazacsempészett” szállodai köntössel.
Ezeket a hirdetéseket kiagyaló kreatívok nem a megszokott sémák alapján gondolkodtak.
Van olyan darab, amit most azonnal elő tudnátok kapni a gardróbból?
A facepalm a megfelelő reakció a legtöbb esetben.
Néhány egyszerű trükkel nagyot nőhetünk mások szemében.
Az ékszerek 40-120 fontba kerülnek.
Az íz és a minőség marad a régi.
A féltéglányi okosórát, a nyomógombos vezetékes telefont és a navigációs rendszert meg is haladtuk már.
Ti milyen hétköznapi tárgyakat reformálnátok meg?
A díjazottak a szakmai elismerés mellett egy kommunikációs támogató csomagban is részesülnek, így még több helyen ismerhetik meg a nyertes projekteket és az alkotásokat.
A győztes hallgatóknak a támogatáson felül lehetőségük lesz külföldi és belföldi kiállításokon, szakmai rendezvényeken az adott szak nagyköveteként az egyetemet képviselni.
A nemzetközi közönség körében is nagyon népszerű volt az ötlet.
A Lego folyamatosan új anyagokkal kísérletezik a fenntarthatóság érdekében.
A résztvevő fiatalok inspiráló, zöld kezdeményezéseket és vállalkozásokat ismerhetnek meg, valós startup ismereteket szerezhetnek interaktív foglalkozásokon, valamint design workshopokon dolgozhatják ki terveiket.
Az idei rendezvény fókuszában a diverzitás áll, a közreműködő designerek és szervezetek munkájuk, a társadalmi sokféleség és az inkluzivitás közötti kapcsolatokat vizsgálják.
Az idei év témája a koronavírus-járvány utáni új normalitás, ennek megfelelően előnyben részesítik az online formában is megtartható programokat.