A Condé Nast Italia a hét elején megnyitotta a Social Academy névre keresztelt iskoláját, ahol hivatásos influencereket képeznek.
A WWD-től tudjuk, hogy a Condé Nast Italia vezérigazgatója, Fedele Usai abban látja az akadémiája misszióját, hogy a közösségi média használóit olyan témákra tanítsa meg, mint a minőségi tartalom, a szponzorok kezelése.
A mi felelősségünk, hogy ilyen embereket képezzünk. Ha egy nap egy cég profi, tanult influencereket keres majd, akkor mi leszünk az egyetlenek, akik fel tudunk mutatni ilyen embereket.
Nemrég elég sok amerikai híresség került kereszttűzbe amiatt, hogy pénzért reklámozták különböző márkák termékeit. A Kereskedelmi Bizottság most már egyértelművé tette az ilyen kontenteket, ezeket a #Ad-dal feltüntetve láthatjuk a közösségi média portáljain.
Szintén a WWD szerint azon kívül hogy 240 tanórán keresztül elsajátíthatják a diákok a szakma fortélyait, tagságot nyerhetnek a Condé Nast már létező 300-egynehány fős közösségébe, ahol a képek szerkesztésétől kezdve a közönség menedzselését és egyéb kommunikációs stratégiákat tanulhatnak meg.