A tervezés hőse: Gae Aulenti előtt tiszteleg a Google a kezdőlapján
Szabad szellemű stílusáról és időtlen Pipistrello lámpájáról ismert Gae Aulenti, ő tervezte az ikonikus párizsi Musée d’Orsay-t is.
Az ELLE életmód- és divatmagazin csütörtökön bejelentette, hogy az állatok jólétének támogatása és a változó ízlés tükrében érdekében betiltja kiadványai minden oldalán a szőrmét.
“Ez igazán nagyszerű lehetőség, hogy a tudatosságot növeljük, a fenntartható és innovatív alternatívák iránti keresletet felerősítsük az embereknek az állatok jóllétével kapcsolatban, valamint egy humánusabb divatipar előmozdítására is jó lehetőség” – mondta Valeria Bessolo Llopiz, az ELLE alelnöke és nemzetközi igazgatója a Reutersnek.
A magazin 45 globális kiadványa mindegyike aláírt egy chartát, amely betiltja az állati szőrmét népszerűsítő tartalmat nyomtatott, online és közösségi oldalain is – mondta Bessolo Llopiz a The Business of Fashion VOICES 2021 konferenciáján.
Eddig 13 kiadás hajtotta végre a chartában foglaltakat, és 2022. január 1-jétől további 20 csatlakozik. A fennmaradók 2023. január 1-jétől teljesítik.
“Úgy tűnik, a szőrme elavultá vált és már nem divatos, különösen a Z generáció számára, aki a divat- és luxusipar kiemelt célközönsége” – mondta Bessolo Llopiz a Reutersnek.
“A PETA évek óta tartó tiltakozása és a szőrmék kerülésére való rábeszélés a PETA-ban továbbra is kifizetődő. Hírességek, vezető tervezők, vásárlók és még II. Erzsébet királynő is elutasították a szőrmét – és most ELLE világszerte kitiltotta az oldalairól” – mondta a PETA ügyvezető alelnöke, Tracy Reiman közleményében. Mint megírtuk, még egész Los Angeles is betiltotta és a London Fashion Week is.
A Hélène Gordon-Lazareff és férje, Pierre Lazareff által 1945 novemberében Franciaországban alapított magazin a világ egyik legnagyobb divat- és életmód-kiadványa – nem csak a divatra, hanem a szépségre, az egészségre és a szórakoztatásra is összpontosít.
Kapcsolódó cikk
Nincs több pucér híresség az állatvédők plakátjain, és ez most jó hír!
Szabad szellemű stílusáról és időtlen Pipistrello lámpájáról ismert Gae Aulenti, ő tervezte az ikonikus párizsi Musée d’Orsay-t is.
Nagy előrelépés a környezetvédelem tekintetében.
Tizenöt nemzetközi elismerésben részesült.
A héten kezdi is a feladatait.
Az Adidas az Instagramon a mellbimbókat kisatírozva osztotta meg a kampányfotót.
Felfoghatatlan árakon mentek el a néhai divattervező cipői.
Azt akarja, hogy a ruhákban mindenki magabiztosnak érezze magát.
Ők nyitják a Párizsi Divathetet.
Olyan ruhákon keresztül ismerhetjük meg az írónőt, amikkel korábban sose társítottuk volna.
Ez Kardashian első nagy divatkampánya 2014 óta.
Jól olvastad.
Sokan lemondták a bemutatót a járvány miatt, úgyhogy a márka meglepetésvendégekkel próbálta feldobni a hangulatot.
Betegségben halt meg.
Elérhető árakra törekszenek az együttműködés során.
Újabb furcsa kampány a PETA-tól.
Két éve szenvedett a rák agresszív formájával.
Vannak emberek, akik nem elégednek meg az általánosnak mondható ingatlanokkal.
Bakiparádé, néhány trollkodással.
Ti mennyire értetek egyet ezzel a válogatással? Van még olyan trend, amelyet ki nem állhattok?
Többet nyerhetünk a kreatív tippekkel, mint egy “hazacsempészett” szállodai köntössel.
Ezeket a hirdetéseket kiagyaló kreatívok nem a megszokott sémák alapján gondolkodtak.
Van olyan darab, amit most azonnal elő tudnátok kapni a gardróbból?
A facepalm a megfelelő reakció a legtöbb esetben.
Néhány egyszerű trükkel nagyot nőhetünk mások szemében.
Az ékszerek 40-120 fontba kerülnek.
Az íz és a minőség marad a régi.
A féltéglányi okosórát, a nyomógombos vezetékes telefont és a navigációs rendszert meg is haladtuk már.
Ti milyen hétköznapi tárgyakat reformálnátok meg?
Vajon melyik trend fog ismét köztünk kísérteni?
A díjazottak a szakmai elismerés mellett egy kommunikációs támogató csomagban is részesülnek, így még több helyen ismerhetik meg a nyertes projekteket és az alkotásokat.
A győztes hallgatóknak a támogatáson felül lehetőségük lesz külföldi és belföldi kiállításokon, szakmai rendezvényeken az adott szak nagyköveteként az egyetemet képviselni.
A nemzetközi közönség körében is nagyon népszerű volt az ötlet.
A Lego folyamatosan új anyagokkal kísérletezik a fenntarthatóság érdekében.
A résztvevő fiatalok inspiráló, zöld kezdeményezéseket és vállalkozásokat ismerhetnek meg, valós startup ismereteket szerezhetnek interaktív foglalkozásokon, valamint design workshopokon dolgozhatják ki terveiket.
Az idei rendezvény fókuszában a diverzitás áll, a közreműködő designerek és szervezetek munkájuk, a társadalmi sokféleség és az inkluzivitás közötti kapcsolatokat vizsgálják.
Az idei év témája a koronavírus-járvány utáni új normalitás, ennek megfelelően előnyben részesítik az online formában is megtartható programokat.