Sokakat foglalkoztatott a kérdés: ki lehet az egyik legújabb Instagram-sztár, a tojás alkotója? Most végre eljött a nap, amikor ez is kiderült. Ráadásul nem is egy, hanem három személy rejtőzik mögötte.
A londoni, 29 éves Chris Godfrey január közepén gondolt egyet, és két társával, Alissa Khan-Whalen és C. J. Brown segítségével létrehozták a tojást. A reklámszakember célja az volt, hogy lenyomja Kylie Jenner fotóját, amelyen lánya születését osztotta meg. A project, bármilyen hihetetlen, sikeresnek bizonyult.
A @world_record_egg jelenleg több mint 52 millió lájknál tart. Jenner 18,7 millió lájkja ehhez képest semmi. Igaz, követők tekintetében a tojás eléggé alulmaradt. Jenner 125 millió követőtáborát nehéz lesz utolérni. Habár a tojás 10 millió követője sem mondható kevésnek, főleg, ha azt nézzük, csak egy tojás.
Chris néhány gondolatot is megosztott a projectről. Mint mondja, egy tojásnak nincs neme, nincs vallása.
[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Egy tojás, az tojás, egyetemes[/perfectpullquote]
– mondja Godfrey.
Veszélyes Instagramtrend hódít – Krétarágás az új #hipdips
A legújabb ASMR trend nem más, mint a krétarágás, amit több ezer felhasználó alkalmaz a profilján. A tevékenység főként nőket érint. Ha beírjuk a keresőbe, hogy #chalkeating (krétaevés – a szerk.) több mint 72100 posztot ad ki az oldal, a #chalkasmr pedig több mint 34600 feltöltést.
Annak ellenére, hogy a tojás gendersemleges, a Eugene névre keresztelték. Az alkotókat eleinte csupán a versenyszellem inspirálta, azóta jóval több szerepe van. Godfrey és csapata összeállt a Hulu nevű céggel, hogy a mentális egészséget támogassák. A reklámot a Super Bowl döntöjére időzítették, így minél több ember láthatta. Úgy tűnik, az emberek imádják Eugene-t. Az alkotók pedig szeretnék, hogy segítségével még több pozitív üzentet juttassanak el az emberekhez.