Egy népszerű amerikai étteremlánc menedzsere egy dühös e-mailben azt mondta a személyzetnek, hogy a továbbiakban nem tűrnek el semmilyen kifogást a beteget jelentő személyzettől.

Az Olive Garden olasz étteremlánc egyik amerikai éttermében dolgozó menedzsert elbocsátották, miután szívtelen levélben tiltotta meg a dolgozóinak, hogy beteget jelentsenek, írja a DailyStar.

Kedden a menedzser dühös üzenetet küldött a munkatársaknak, azt állítva, hogy „elképesztő mértékben” növekszik a betegek száma, és kijelentette, többé nem tűrnek semmilyen kifogást.

Ha beteg vagy, el kell jönnöd, és bizonyítani kell nekünk. Ha a kutyád elpusztult, be kell hoznon és bizonyítaniod kell nekünk. Ha „családi vészhelyzetről” van szó, és nem mondhatod, kár. Menj máshova dolgozni

– állt a levélben, majd leszögezte, ha valaki az elkövetkező hónapban egynél többször jelent beteget, akkor kereshet másik állást. Hozzátette, hogy ő a cégnél töltött 11 év során egyszer sem vett ki betegnapot, akkor sem, amikor autóbalesete volt a munkába menet. 

Nincs több kifogás. Nekünk, mint vezetői csapatnak elegünk van. Ha nem akarsz itt dolgozni, ne tedd. Ilyen egyszerű.

A dühös főnök ezután azokhoz is volt szava, akik a hosszú munkaórák miatt panaszkodnak: “Gondolod, hogy én pénteken és szombaton éjfélig itt akarok lenni? Sokkal szívesebben lennék otthon a férjemmel és a kutyámmal, moziba mennék vagy családdal. De nem teszem.” A menedzser köszönetet mondott azoknak az alkalmazottaknak, akik „minden nap időben bejönnek és keményen dolgoznak”, mondván: „Bárcsak többen lennének hozzátok hasonlók”.
Rich Jeffers, az Olive Garden anyavállalatának, a Darden Restaurants-nak a szóvivője megerősítette a Snopes-nek, hogy a levél valódi, és hozzátette: “Arra törekszünk, hogy gondoskodó és tiszteletteljes munkakörnyezetet biztosítsunk csapatunk tagjai számára. Ez az üzenet nincs összhangban cégünk értékeivel. Megerősíthetjük, hogy elváltak útjaink ezzel a menedzserrel.”

Kapcsolódó cikk

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet