Az utóbbi években jelentősen megnövekedett azok száma, akik magánegészségügyi szolgáltatásokat vettek igénybe hazánkban. De vajon miért van szükség a marketing alkalmazására, főleg a fiatalabb generációt megcélozva? Egy új felmérés szerint a magyar lakosságnak már több mint 80 százaléka járt már magánklinikán, a nagy részük 30 év alatti, közülök is 10-ből 6-an az utóbbi években jártak a szolgáltatóknál.

Fontos az udvariasság és a gyorsaság

A betegek számára egyre fontosabb, hogy a klinikán mennyire gyorsan kapnak időpontot, milyen ellátásra és vizsgálatokra számíthatnak. Lényeges még az empatikus bánásmód, valamint a várakozás hossza is. Ezek az elvárások mind meghatározóak lehetnek abban, hogy melyik szolgáltatót választják. A FutureManagement szolgáltatásmarketingje segíthet abban, hogy a fiatalabb generációnak is jó páciensélménye lehessen.

Persze hiába a gyorsaság és az udvariasság, ha nincs szabad időpont, és az is drága. A magánellátást igénybe vevők körében az ár-érték arány lesz a legfontosabb tényező a választás folyamán. Az is igaz, hogy szinte bárki hajlandó lenne azért többet fizetni, hogy még gyorsabb és még kényelmesebb ellátást kapjon. Olyat, amely teljes mértékben megfelel az elvárásainak.

Miért fontosak a betegbarát szolgáltatások?

A páciensek azokat a praxisokat keresik, ahol betegközpontú a megközelítés, figyelembe veszik az egyedi igényeket, elvárásokat. Az egészségügyi marketingben az empatikus kommunikáció, valamint a kényelmi szolgáltatások hangsúlyozása a legfontosabb. Ezek ugyanis jelentős mértékben hozzájárulhatnak a pozitív páciensélményhez, ami tovább növeli az elégedettséget, ezzel együtt a hűséget. Ajánlani fogják a klinikát az ismerősöknek, barátoknak, így még több embert vonzhatunk be a praxisba.

Ehhez azonban kulcsfontosságú, hogy folyamatosan fejlesszük a szolgáltatásainkat. Alkalmazkodni kell ugyanis a páciensek változó igényeihez. Ha bevezetjük az innovatív megoldásokat, ha előre megtervezzük a páciensélményt, akkor az garantáltan magas szintű ellátást nyújthat a beteg számára.

Növekvő kereslet

Bár tény, hogy egyre többen fordulnak a magánklinikákhoz, hiszen az állami egészségügy kicsit sincs jó helyzetben, még így is hatalmas a verseny az egyes szolgáltatók között. A növekvő kereslet és a páciensek elvárásai változnak, ami arra ösztönzi a cégeket, hogy magánegészségügyi marketingeszközöket is igénybe vegyenek, amivel még inkább személyre tudják szabni a szolgáltatásaikat. Ezzel ugyanis tudják, hogy képesek lesznek biztosítani a magas szintű, betegbarát ellátást.

Fontos, hogy növeljük tehát a páciensek elégedettségét, valamint megtanuljunk velük hatékonyan kommunikálni, hogy még több potenciális célcsoporthoz juthassunk el. Nem hanyagolhatjuk ezt a területet, hiszen nem fogunk tudni további embereket bevonzani, ráadásul az elégedettség mértéke is csökkenhet.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

https-www.razal.hu - 2025 március - Cikk6

Kulturális eseményekre készülve

Bármilyen kulturális eseményen is veszünk részt, a megjelenés minden esetben meghatározó. Mind a színházban, mind pedig a koncerteken vagy a különféle előadásokon is megfigyelhető, hogy mindenki, aki ellátogat egy-egy ilyen eseményre, kiemelt figyelmet fordít a külsejére.

tiszafonal.hu - 2025 március - LinkMarketing - 4

Melyik jobb: a természetes fonal vagy a szintetikus?

Minden kultúrának megvan a legkedveltebb alapanyaga, amiből készülhet valami kreatív alkotás. Így a fonalak világában is ismert ez a különleges “osztályba sorolás”, mert a len jellemzően a keleti, míg a gyapjú sokkal inkább az északi területeken közkedvelt választás.

https-letilkuria.hu - 2025 március - Cikk2

Milyen szálloda dukál egy álomesküvőnek?

Van olyan esküvő, amelyikre csak tanúkat, maximum a legszűkebb családot hívja meg az ifjú pár. Más ceremóniákra pedig jóval nagyobb, akár több száz fős vendégkört invitálnak. Sőt, egyre gyakrabban szerveznek többnapos programokat.

httpsraktarsator.info - 2025 március - Cikk2

Modern raktársátrak a kultúra szolgálatában

Nem csupán ipari parkokban vagy logisztikai központokban találkozhatunk ma már modern sátrakkal, hanem egyre több kulturális esemény, koncert, fesztivál, ideiglenes kiállítás, szabadtéri rendezvény vagy éppen utazó cirkusz is él ezzel a praktikus és gyorsan telepíthető megoldással.

httpswww.olaszelelmiszer.hu - 2025 március - Cikk2

Az olasz kávézási kultúra

Világszerte híres az olasz kávézási kultúra, amelyet filmekben is gyakran megjelenítenek az alkotók, gondoljunk a kávéházi kultikus jelenetekre.

d-line.hu - 2025 március - Cikk 2

Amit a jubileumi gáláról tudni érdemes

A cégvezetők ideális esetben arra törekszenek, hogy az irányításuk alatt lévő vállalat hosszú ideig sikeresen működjön, ennek érdekében pedig folyamatosan célokat tűznek ki maguk elé, és azért dolgoznak, hogy ezeket megvalósítsák.

ID-3478

Tények és tévhitek a botoxról

A botox az egyik legismertebb és legnépszerűbb esztétikai kezelés, amelyet világszerte alkalmaznak a ráncok kisimítására és a fiatalos megjelenés megőrzésére.

swissclinic.hu - 2025 február - LinkMarketing - 4

A testi egészség művelése

A kultúra szó eredeti jelentése a föld művelésére utalt, majd idővel kiterjedt a szellem, a lélek és végül az egész társadalmi élet művelésére.

httpswebgrow.hu - 2025 február - Cikk4

Árajánlat webshop vagy weboldal készítésére

Elsőre azt gondolnánk, hogy amikor egy új weboldal kialakításába vágjuk a fejszénket, akkor a legfontosabb az, hogy el tudjuk mondani a fejlesztőnek, hogy milyen megjelenést szeretnénk a weboldalunk számára.