A fashion search engine weboldal, a GLAMI több millió magyar vásárlót köt össze többezer márkával és webáruházzal nap mint nap.
Statisztikai adatokkal alátámasztott tény, hogy az online vásárlás virágkorát éli. Az e-kereskedelem a világ minden táján megváltoztatja a termékekhez való hozzáférés útjait. 2018-ban eddig mintegy 103 milliárd dollárt költöttek el az emberek divattermékekre online csak az Egyesült Államokban, de Kína és Európa is kiválóan teljesít a szegmensben. Jól látszik, hogy a kiskereskedelem szeizmikus eltolódáson megy keresztül az e-kereskedelem előretörésével.
Itt van néhány darab Virgil Abloh és az IKEA kollabjából!
Virgil Abloh és az IKEA együttműködése az első otthon berendezéséhez nélkülözhetetlen dolgokból álló kollekció, ami “nem kényszerít arra, hogy kompromisszumot köss arról, ki vagy” – áll a lakberendezési óriás közleményében.
A megszámlálhatatlan webshop közt azonban sokszor nehéz kiigazodni és személyre szabottan böngészni – erre kínálnak megoldást az úgynevezett fashion search engine platformok, amelyek innovatív módon teszik kényelmessé és átláthatóvá a divatpiac gigantikus kínálatát. Hasonló misszióval lépett a piacra a GLAMI nevű gyűjtőplatform, amely idén egy éves születésnapját ünnepli a magyar piacon.
A GLAMI küldetése
A hagyományos árösszehasonlító oldalakkal szemben a 2013-ban alapított GLAMI kizárólag a divattal és életmóddal kapcsolatos termékek, stílusok, márkák közt kalauzolja a vásárlókat és kínál innovatív megoldásokat.
Összegyűjti és különböző kategóriák szerint rendszerezi a legnépszerűbb divattermékeket, egyedi stílustippeket és érdekes információkat ad, miközben minden nap többezer magyar vásárlót köt össze többszáz márkával és webáruházzal egy felületen.
A GLAMI Romániában, Szlovákiában, Csehországban és egyéb kelet-közép-európai országokban is jelen van.
No Description
Sikere és népszerűsége pedig elért eredményei tükrében nem vonható kétségbe. A GLAMI szakmai elköteleződése, egységes arculata és erős marketing stratégiája révén eddig többmillió rendelést generált az egyes partnermárkáknak és -üzleteknek.
Felülete 5000 brand csaknem 500 000 termékéhez nyújt hozzáférést – csak Magyarországon, partnerei közt az Ecipo, Bonprix, Answear, Reserved, Fashiondays, Fashionup, Spartoo, Orsay is megtalálható. Ezen felül a régió további országaiban is kecsegtető számadatokat produkált a vállalat az elmúlt 12 hónapban: 2 millió elégedett vásárlóval, csaknem 7 millió elérhető divattermékkel és mintegy 1200 partnerrel büszkélkedhet.
Élmény, sokszínűség, innováció
A mai fashion search engine oldalak kényelmes alternatívát nyújtanak a vásárlóknak a globális divatpaletta felfedezésére, emellett a vásárlás élményének kiteljesítésére törekszenek. Fontos, hogy tiszteletben tartsák az eltérő igényeket, stílusokat, testi adottságokat és vásárlóerőt, tehát sokszínű alternatívákat kínáljanak a növekvő számú fogyasztó számára.
Ezeket a weboldalakat leggyakrabban divatszakmabeliek és/vagy vállalkozók hívják életre, akiknek pontos rálátásuk van a divatszegmens működésére és a gazdasági tendenciákra.
A TAGWALK nevű platformot például a neves stylist, Alexandra Van Houtte alapította, a LYST pedig Chris Morton vállalkozó-befektető nevéhez fűződik, aki mára az e-commerce egyik legbefolyásosabb alakjává avanzsált.
Az intelligens keresőoldalak egyik közös jellemzője, hogy modern eszközökkel, praktikus gyakorlatokkal oldják meg a vásárlók problémáit. Mindezek mentén a GLAMI az egyik leglátogatottabb e-kereskedelmi platformmá nőtte ki magát a 25-55 éves korosztály körében az elmúlt években a régióban, és hazai szinten is folyamatos fejlődést produkált egyéves jelenléte alatt.