Billie Eilish hozta divatba idén a maszkviselést
Olyan hosszú volt ez az év, hogy már szinte el sem tudjuk képzelni, hogy januárban és februárban a nemzetközi celebek még szabadon vehettek részt bármilyen nagylétszámú társas összejövetelen. A Grammy-gálát vagy a New York-i Divathetet idén év elején rendezték, ahol volt alkalmunk szemrevételezni a hírességek különböző outfitjeit, írja a Dazed.
Aztán ezek a gyakran extrém outfitek számtalan Google-találatot is generáltak – ezt tette most közzé a tech-cég az internetes kereséseket összesítő éves jelentésében.
Rengetegen voltak kíváncsiak Lil Nas X S&M ihletésű, rózsaszín Versace cowboy-öltönyére, amelyet a Grammy-díjátadón viselt. Az egészen extrém választás szintén felkerült a Google toplistájába.
Billie Eilish nem csak a rekordmennyiségű Grammy-győzelemmel vonta magára a figyelmet, hanem a fekete-zöld Gucci-outfitje is nagyon népszerűnek bizonyult. Nem beszélve a januári gálán viselt maszkjáról – vajon mit tudhatott Eilish már akkor, amit Lady Gaga és a világ még nem?
Tangabotrány és szexi Superbowl-koncert
Lizzo a tangabotránya révén küzdötte be magát a listába. Az énekesnőt egy Lakers-kosármeccsen a pálya mellett vették észre az inkriminált fehérneműben még tavaly decemberben. Annak megvitatása viszont áthúzódott az idei évre, hogy illendő-e egy sporteseményen direkt a hátsóján kivágott ruhát viselni. Novemberben, az amerikai elnökválasztás előtt pedig mindössze a nemzeti lobogót húzta magára.
Harry Styles Vogue-címlapja olyannyira felkavarta a kedélyeket, hogy szintén előkelő helyen végzett. Mi is megírtuk, hogy ő volt az első sztár, aki férfiként felkerült a divatmagazin címlapjára – női ruhában.
Jennifer Lopez és Shakira a Superbowl félidejében tartott szexi koncertjükkel kerültek a listába. A legtöbben viszont – meglepő módon – Travis Scott Batman jelmezére, Melania Trump, a leköszönő First Lady összeállításaira, valamint Miley Cyrus húgának, Noah-nak a szettjeire kerestek rá.
A hírességek öltözködésén túl a Google közzétette a leggyakrabban keresett általános kifejezéseket is. A „koronavírus”, az „amerikai elnökválasztás” dominanciájában semmi meglepő nincs 2020-ban. Az viszont annál inkább érdekes, hogy a „WAP” is bekerült a legnépszerűbb szavak listájába.