A Google mára eljutott arra a szinre, hogy a lehető legkevesebbet kelljen utánajárni keresésünk után. Ám most tovább húzta az algoritmusokat.
Ha szeretnénk egy pizzát rendelni, nem csak egy raklapnyi ajánlat ugrik fel, hanem konkrét helyek a közelünkben, ami testreszabott értékeléseket is feldob.
A héten viszont egy újabb funkció érhető el a világ legnagyobb keresői felületén. A hitelesített személyek közvetlenül posztolhatnak üzeneteket a keresési eredményekhez.
Úgy képzeljük el ezt az új funkciót, mint egy tweetet: szöveg, videó és gif is csatolható. A posztok az ún. Knowledge Panelben láthatóak, ami már korábban is tartalmazott különböző információkat a keresett művészekről (akár Wikipédia-részletek formájában, sőt turnéidőpontok is).
Hogyan lehetsz olyan menő, hogy posztolhass?
Úgy tűnik, egyelőre csak akkor működik, ha a Google már készített számodra egy Knowledge Panelt. Ha művész vagy, csak keress rá a nevedre, nézd meg, mi jelenik meg!
Ha a Google szerint eléggé híres vagy ahhoz, hogy készítsen számodra panelt, lesz egy link az oldalsávban, amin keresztül regisztrálni tudsz, majd mehetnek is a posztok.
Vajon mikor kooperál a közösségi médiával a Google ezen új funkciója? Nagyon várjuk az eredményt!