A 100 éves Hellmann’s az Egyesült Államok egyik legnépszerűbb majonézmárkája. A cég pedig úgy döntött, felbőszíti az internet népét egyetlen tweettel.
A majonéz és a kávé gondolata túl soknak bizonyult
A szóban forgó twitter-posztról a 24.hu is írt, és rövidsége ellenére sikeresen kicsapta a biztosítékot a legtöbb felhasználónál.
Majonéz a kávédban. Ennyi, ez a tweet
– írta a cég.
A kommentelők teljesen elszörnyedtek a párosításon, a vizelettel dúsított pezsgőhöz hasonlították.
A Hellmann’s tovább feszítette a húrt
A Hellmann’s pedig itt sem állt meg, következő bejegyzésében is a majonézzel kiegészített kávé előnyeit taglalta.
Hellmann's on Twitter: "Nope, that wasn't a typo. Mayo in your coffee. It's called having a sophisticated pallet. / Twitter"
Nope, that wasn't a typo. Mayo in your coffee. It's called having a sophisticated pallet.
A cég bejegyzései felpörgették a Hellmann’s elérését a közösségi oldalon, néhányan szórakoztatónak, a legtöbben inkább undorítónak tartották a posztokat.
A belgák szerint a sült krumplijuknak és majonézüknek az UNESCO világörökségi listáján a helye
Belgium híres a sült krumplijáról, amit tradicionálisan papírból készült kúpba csomagolva szolgálnak fel, és vastagon nyakon öntik majonézzel. A belgák most a sült krumpli iránti szeretetüket új szintre akarják emelni.