Bár film kapott hideget-meleget, a márka forgalmának nagyon is jót tett, hogy elkészült a film.

A Gucci nem támogatta a filmet

A Gucci-ház című Ridley Scott film a napokban jelent meg. Vegyes kritikák érték eddig mind Lady Gaga alakítását, mind a kivitelezést is. Azonban az tagadhatatlan, hogy a Gucci márka iránti érdeklődés az egekbe ugrott.

A Lovethesales.com kereskedelmi aggregátor pénteki adatai szerint a Gucci ruhákra vonatkozó keresések hétről hétre 73%-kal nőttek, a táskák 257%-os, a papucsok esetében pedig 75%-os ugrás. A számok azt sugallják, hogy a luxusmárka csak profitál abból, hogy hollywood elmeséli az elbűvölő Patrizia Reggiani történetét, aki 1995-ben bérgyilkost bérelt, hogy megölje volt férjét, Maurizio Guccit, a divatmárka egykori vezetőjét, írja a The Guardian.

Kapcsolódó cikk

Bár a Gucci hivatalosan nem támogatta a filmet, de az egyik karaktert Salma Hayek, François-Henri Pinault felesége játsza, valamint Jared Leto is szerepel a filmben, aki a Gucci kreatív igazgatójának, Alessandro Michele-nek a márkanagykövete és barátja. Illetve a premier után a márka elkezdte közzétenni a közösségi médiában Gagáról Reggiani szerepében készült képeket.

Lady Gagának senki nem mondhatta meg, ki az a Patrizia Reggiani

Patrizia Reggiani nehezményezi, hogy Gaga úgy játszotta el a szerepet, hogy nem találkozott vele. Úgy gondolja, ez „józan ész és tisztelet” kérdése

Gaga erre a Voguenak adott interjújában reagált. Az mondta, úgy érezte igazinak a megformálását, hogy ő maga fedezte fel ki is Petrizia Reggiani valójában. Ez elmondása szerint azt jelentette, hogy másfél évig élt úgy, mint A fekete özvegy és kilenc hónapon át csak olasz akcentussal volt hajlandó beszélni.

Senki nem mondhatta meg nekem, ki az a Patrizia Gucci. Még maga Patrizia Gucci sem

tette hozzá.

Kapcsolódó cikk

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet