A Super Bowl show-műsorában Jennifer Lopez egy fergeteges fellépéssel örvendeztette meg a közönséget. Lopez viszont már az új kollekciójára koncentrál.
Instagramon jelentette be a sztár, új kollekcióját!
Lopez bejelentette, hogy saját cipőkollekcióval rukkol el. Február 13-án Instagram-oldalán posztolt egy fekete-fehér képet magáról, amelyen leopárd mintás dzsekiben, forrónadrágban és szandálban igazi vadmacskaként tündököl.
A platformon tudatta először az örömhírt, miszerint saját divatkollekciója hamarosan berobban, írja a Vogue! Nem ez az első eset, hogy saját maga népszerűsíti a hozzákötődő produktumot. Korábban a Wall Street pillangói című filmjét bikinire vetkőzve reklámozta.
Tavasszal debütál J Lo új ruhakollekciója!
Lopez cipő- és retikül kollekciója tavasszal debütál, majd azt követően dobja piacra a DSW ruházati termékeit. Lopez a tornacipő-, bokacsizma-, és tűsarkú kollekciójához az inspirációt New York, Miami és Los Angeles városai biztosították.
[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Elhozzuk a külvárosi New York, utcai divatját, Hollywood régi csillogását és a Miami-ra jellemző pezsgést. Reményeim szerint, ezzel a kollekcióval az emberek felfedezik saját maguk többféle aspektusát, de közben mégis hűek maradnak önmagukhoz[/perfectpullquote]
– fejtette ki Lopez, a kollekcióval kapcsolatban. Az elmúlt hónapokban az énekes-színész a reneszánszát éli, megcsillogtatta színésznői tehetségét A Wall Street pillangói című kasszasikerben, a Versace színeiben lépett a kifutóra, és fergeteges fellépéssel lepte meg közönségét a amerikaifutball-bajnokságon.
Ezek a legdögösebb sztriptízes filmek az elmúlt évekből
A Wall Street pillangói gyakorlatilag a semmiből robbant be a köztudatba. A mindössze 20 millió dollárból forgatott, valós eseményeken alapuló dráma azonban már világpremierje után hatalmas visszhangot keltett, Jennifer Lopez t pedig rögtön Oscar-esélyesnek kiáltották ki.
Szintén tavasszal indul a Versace tavaszi/nyári kollekciójának kampánya, és Lopez a nemzetközi reklámarca a Guess divatmárkának is. Tehát már most rengeteg platformon találkozhatunk az énekesnővel, pedig még csak februárt írunk.