Joe Nicchi pár nap alatt vált híressé, miután Instagram oldalán megosztott egy képet: az influenszereknek dupla árat kell fizetniük. Nicchi egy fagylaltos kocsi tulajdonosa Los Angelesben, amely jól mutat az Instagram oldalakon, és ezt a követőkből élő influenszerek is észrevették. Nicchinek pedig elege lett, hogy sértő módon ingyen fagylaltot szeretnének, cserébe pedig a tulajdonos kap egy Instagram-posztot.
Joe Nicchi színészként dolgozik Los Angelesben, de bevétele nem elég, hogy eltartsa a családját. Kiegészítésként egy három ízt (csokoládé, vanília, csokoládé-vanília) áruló fagylaltos bódét vezet, amelynek dizájnja vonzza a sztár influenszereket, sőt, néhány televíziós személyiséget is. A probléma, hogy ezek az emberek általában nem akarják kifizetni a 4 dollárt, mivel a fotó, amit készítenek, szerintük sokkal többet hoz a konyhára. Azt felejtik el, hogy ez nekik jelent pénzt, nem Nicchinek.
Nemrég egy híres tévés sztár kereste fel a kaliforniai árust, hogy lássa el ingyen fagylalttal a stábot, cserébe posztolnak fagylaltjáról egy képet. Nicchi válaszul azt mondta, köszöni, de a gyerekei iskolájában valószínűleg nem fogadnak el egy sztárképet tandíjként. Erre a szóban forgó személy csúnyán visszaszólt, ami azért is fájt Nicchinek, mert az utóbbi időben egyre több helyen kaptak az influenszerek ingyen szolgáltatást posztjaikért cserébe.
A hagyományos módszereket tisztelő fagylaltos a The Guardian magazinnak beszélt a pillanatok alatt milliókhoz elérő bejegyzéséről.
[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Mi antiinfluenszer influenszerek vagyunk. Furcsa, de úgy gondolom vicces is. Remélem, ez az egész inspirálja majd a kisebb vállalkozásokat, hogy tartsák magukat és megmondják az embereknek, hogy kopjanak le[/perfectpullquote]
– nyilatkozta Nicchi.
Az influenszerek mostantól nem minden étteremben ehetnek ingyen
Nem olyan rég él a köztudatban az influenszer, a blogger vagy a youtuber kifejezés. A mai és a jövőbeli generációk foglalkozása sokszor a közösségi média felületeire korlátozódik. Ettől függetlenül, a született értékesítők, némi kreativitással megáldva komoly milliókat tehetnek zsebre, ha ügyesen használják ezeket a felületeket. Léteznek olyan oldalak, amelyekre érdemes odafigyelni, de ebből van kevesebb.
Néhány márka szinte csak a sztárokból él, és bár Nicchi nem ellenzi az Instagramot, nem szeretne egy platformtól függeni. Mint mondja, ha az egész felület egyszer csak eltűnne, az influenszerek munkája lehet, megszűnne. Az ő fagylaltos kocsija viszont ugyanúgy tovább üzemelne.