Josh Pieters angol youtuber videói átveréseiről híresültek el. Ahogy a Designtaxi írja, nemrég egy ételfutár applikáción pajzsán talált rést.
A brit Josh Pieters úgy döntött, megkísérli átvágni a Deliveroo alkalmazást. Egy kamu olasz éttermet regisztrált az applikációra, melyet miután elfogadtak, összedobott hozzá egy weboldalt. Az oldalon Gemma Collins televíziós közszereplő képével mutatta be az étterem mesterszakácsát, saját termékfotóként pedig többek között AirPodot álcázott fetasajtnak.
Az esetről készült videóban Pieters megemlíti, hogy érdeklődött az applikáció üzemeltetőinél közegészségügyi ellenőrzésről. Ám ők azt mondták, nincs rá szükség. Miután bekerült az étterem a programba, Pieters 40%-os leárazást ígért mindenre és özönleni kezdek a rendelések.
A hajléktalanokat a Baby Shark gyerekdal ismételgetésével akarja elűzni a városvezetés
A floridai West Palm Beach vezetése megelégelte, hogy hajléktalanok tanyáznak a közterületeken. Az elüldözésére azt a tervet találták ki, hogy a Baby Shark vagy épp a Raining Tacos gyerekdalokat ismételgetik. Abban bíznak, hogy a felnőtteknek frusztráló gyerekdalok elriasztják őket. A CBS News-nak adott interjúban a West Pal Beach sajtófőnöke azt mondta, átmeneti intézkedés a gyerekdal mint fegyver.
Ekkor a videós és egyik barátja a legközelebbi szupermarketbe igyekeztek és tonnányi mikróban elkészíthető ételt vásároltak. Az elkészítésük után pedig rögtön ki is szállították őket. Mindezzel rekord idő alatt 100 fontot szedett össze Pieters, amit az átverés végén természetesen visszafizetett minden vásárlónak.
I Sold Microwave Meals On Deliveroo
New Career? Music in this Video – http://share.epidemicsound.com/CMndh SUBSCRIBE – https://www.youtube.com/channel/UCpE5VksCvp6lk35MJYlRs5Q Archie – https://…
Pieters végül leleplezte magát és egy levélben megírta az igazságot a Deliveroo-nak, akik azóta sem reagáltak rá. A fogyasztóktól azonban máig kapja az értékeléseket, melyek szerint isteni finom volt az étel.