A tervezés hőse: Gae Aulenti előtt tiszteleg a Google a kezdőlapján
Szabad szellemű stílusáról és időtlen Pipistrello lámpájáról ismert Gae Aulenti, ő tervezte az ikonikus párizsi Musée d’Orsay-t is.
A páros egyesíti erőit, és létrehoznak egy Gap-kollekciót, Ye és az amerikai kiskereskedő már meglévő partnerségének zászlaja alatt. A hivatalosan Yeezy Gap Engineered by Balenciaga névre keresztelt projekt célja kissé eltér a tavalyi évben oly sokat látott együttműködésektől.
A magas árkategóriás termékek helyett a vállalkozás napjaink két legmeghatározóbb kreatív hangjának vízióit hozza el a tömegekhez, és „mindenki számára elérhetővé teszi a hihetetlen terméket” – idézte Ye-t a Vice.
A bejelentés aligha váratlan, Ye és Demna kölcsönös rajongása egymás iránt nem titok, kreatív kapcsolatuk pedig az elmúlt hónapokban felturbózódott. Ye-t a Balenciaga Couture Revival debütálásakor szúrták ki elöl-középen tavaly júliusban, és a pletykák szerint a márka üzletéből meglehetősen nagy csomagokkal távozott. Demna pedig a kreatív rendező volt a művész legújabb albumának, a Dondának hallgatási eseményein, és megtervezte az ezeken eladott hivatalos árucikkeket.
„Nagyon kevés embert ismerek, különösen a Ye-kaliberűek közül, akik igazán értik a munkámat” – mondta Demna a Vogue-nak kapcsolatukról.
Arra késztet, hogy kilépjek a komfortzónámból, és jobb tervező legyek. Amikor együttműködünk, nincs ego, csak kölcsönös törekvés a fejlődésre, és valami nagyszerű és új megvalósításra.
Még nem tudni, hogy fog kinézni pontosan ez az együttműködés, de az már biztos, júniusban esedékes.
Kapcsolódó cikk
Az mondjuk jó kérdés, Kim mit gondol erről.
Szabad szellemű stílusáról és időtlen Pipistrello lámpájáról ismert Gae Aulenti, ő tervezte az ikonikus párizsi Musée d’Orsay-t is.
Nagy előrelépés a környezetvédelem tekintetében.
Tizenöt nemzetközi elismerésben részesült.
A héten kezdi is a feladatait.
Az Adidas az Instagramon a mellbimbókat kisatírozva osztotta meg a kampányfotót.
Felfoghatatlan árakon mentek el a néhai divattervező cipői.
Azt akarja, hogy a ruhákban mindenki magabiztosnak érezze magát.
Ők nyitják a Párizsi Divathetet.
Olyan ruhákon keresztül ismerhetjük meg az írónőt, amikkel korábban sose társítottuk volna.
Ez Kardashian első nagy divatkampánya 2014 óta.
Jól olvastad.
Sokan lemondták a bemutatót a járvány miatt, úgyhogy a márka meglepetésvendégekkel próbálta feldobni a hangulatot.
Betegségben halt meg.
Újabb furcsa kampány a PETA-tól.
Két éve szenvedett a rák agresszív formájával.
Vannak emberek, akik nem elégednek meg az általánosnak mondható ingatlanokkal.
Bakiparádé, néhány trollkodással.
Ti mennyire értetek egyet ezzel a válogatással? Van még olyan trend, amelyet ki nem állhattok?
Többet nyerhetünk a kreatív tippekkel, mint egy “hazacsempészett” szállodai köntössel.
Ezeket a hirdetéseket kiagyaló kreatívok nem a megszokott sémák alapján gondolkodtak.
Van olyan darab, amit most azonnal elő tudnátok kapni a gardróbból?
A facepalm a megfelelő reakció a legtöbb esetben.
Néhány egyszerű trükkel nagyot nőhetünk mások szemében.
Az ékszerek 40-120 fontba kerülnek.
Az íz és a minőség marad a régi.
A féltéglányi okosórát, a nyomógombos vezetékes telefont és a navigációs rendszert meg is haladtuk már.
Ti milyen hétköznapi tárgyakat reformálnátok meg?
Vajon melyik trend fog ismét köztünk kísérteni?
A díjazottak a szakmai elismerés mellett egy kommunikációs támogató csomagban is részesülnek, így még több helyen ismerhetik meg a nyertes projekteket és az alkotásokat.
A győztes hallgatóknak a támogatáson felül lehetőségük lesz külföldi és belföldi kiállításokon, szakmai rendezvényeken az adott szak nagyköveteként az egyetemet képviselni.
A nemzetközi közönség körében is nagyon népszerű volt az ötlet.
A Lego folyamatosan új anyagokkal kísérletezik a fenntarthatóság érdekében.
A résztvevő fiatalok inspiráló, zöld kezdeményezéseket és vállalkozásokat ismerhetnek meg, valós startup ismereteket szerezhetnek interaktív foglalkozásokon, valamint design workshopokon dolgozhatják ki terveiket.
Az idei rendezvény fókuszában a diverzitás áll, a közreműködő designerek és szervezetek munkájuk, a társadalmi sokféleség és az inkluzivitás közötti kapcsolatokat vizsgálják.
Az idei év témája a koronavírus-járvány utáni új normalitás, ennek megfelelően előnyben részesítik az online formában is megtartható programokat.