Mindenki szeretné eredményesebben elérni a célközönségét a közösségi média oldalain keresztül, azonban nem mindegy, hogy mikor kerülnek ki a posztok. Az időzítés során rendkívül körültekintőnek kell lenni.

A közösségi média oldalainak népszerűsége napjainkban is töretlen. Közel 4 milliárd felhasználó van jelen ezeken az oldalakon. Emiatt rendkívül fontos a megfelelő időzítés, hogy a célközönség elérhető legyen. Ehhez érdemes social media tanácsadást igénybe venni.

A napi posztolásnak köszönhetően gyorsabban lehet növelni a követők számát

A Facebook rendkívül népszerű, csak hazánkban közel 7 millió felhasználója van, 80 százalékuk mobilon használja ezt az applikációt. Naponta 1-2 posztot feltétlenül érdemes közzétenni. A napi posztolásnak köszönhetően gyorsabban lehet növelni a követők számát. Az időzítés során érdemes elkerülni a legaktívabb időszakokat, hiszen akkor rengeteg poszttal kell versenyezni. Természetesen akkor sem jó tartalmat közzétenni, ha kevesen használják éppen a felületet. Szóval mindenképpen meg kell találni az arany középutat.

Természetesen minden eset más, de általánosságban el lehet mondani, hogy hétköznap esténként, 20 és 23 óra között lehet a leginkább elérni a célközönséget. Ekkor kevesebb a céges posztok száma, de magas az aktív felhasználók aránya. A hétvége esetében természetesen más a helyzet. Szombaton 11 és 11:30 között érdemes posztolni, míg vasárnap 15 óra körül.

Hazánkban körülbelül 2,5 millió ember használja az Instagramot

Az Instagram népszerűsége napról napra nő, havonta több mint 1 milliárd felhasználó használja a felületet. Érdekesség, hogy a felhasználók több mint 80 százaléka tudatosan keres az oldalon különféle termékeket és szolgáltatásokat. Hazánkban körülbelül 2,5 millió ember használja az Instagramot. A rendelkezésre álló adatok alapján elmondható, hogy a felhasználók 11 és 13, valamint 17 és 19 óra között a legaktívabbak.

A LinkedIn rendkívül népszerű üzleti közösségi platform, hazánkban több mint 1 millió felhasználója van. Általánosságban elmondható, hogy ennél a felületnél a napi 1-5 db poszt az ideális. Ezeket érdemes reggel 7 és 9 között, valamint 16 óra után posztolni. Célszerű keverni a szöveges és a képes bejegyzéseket, továbbá egy alkalommal nem érdemes 2-3 hashtagnél többet elhelyezni.

Minden posztnál fontos a minőségi tartalom

A TikTok népszerűsége is növekszik, hazánkban már több mint 1,5 millió ember használja. Ma már minden jelentősebb vállalkozás jelen van a felületen. Hétfőn 12 és 16, kedden 10 és 15, szerdán 12 és 13, csütörtökön 18 és pénteken 19 és 21 óra között érdemes tartalmat megosztani. Hétvégén javasolt rendszertelenül kihelyezni a bejegyzéseket.

Minden poszt esetében fontos a minőségi tartalom, szóval az elkészítésük nagy odafigyelést igényel. Továbbá a megfelelő posztokhoz mindenképpen érdemes a célhoz leginkább illeszkedő kommunikációs stratégiát kidolgozni.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

searchbar.hu - 2022 július - LinkMarketing - 1

A SEO alapjai

Ha rendelkezel weboldallal, vagy éppen most tervezel létrehozni egyet, akkor bizonyára nem ismertetlen fogalom számodra a SEO (search engine optimization).

Nincs több cikk